Recenze (659)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Tak teď už pořádně nevím jak o komentovat piráty, když jsem před chvílí viděl dvojku..! Vlastně vše podstatné jsem napsal tam, jsem asi jen napíšu, že všechna práce pro tento film se vyplatila+musím pochválit herecké výkony hl. Johnnyho Deppa a opravdu je mimořádně Orlanda Blooma... Bruckheimer ví kam investovat prachy... Povedlo se!!! 5*
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže (2006)
Od prvního dílu tedy Černé perly se to hodně zdokonalilo a vyrostlo, celou dobu provází skvělá atmosféra, akce, vtipy a další..! Tentokrát musím mimořádně pochválit Orlanda, protože v tomto snímku to nezahrál zas tak špatně jako v jeho ostatních filmech... Johnny Deep je skvělej ukazuje čím dál tím víc, že umí hrát a má prostě talent.!! Rád jsem se na tenhle film podíval jednou a ještě raději se na to podívám podruhé... Ať žije Jack Sparrow nejlepší pirát všech dob................. :) Teším se na trojku a doufám, že bude ještě lepší a stylovější než předchozí dva díly..! Bohužel mi můžeme jen doufat, protože třetí díl bývá většinou ještě horší než dvojka..! U Pirátů to podle mě v žádném případě nehrozí...
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
Řekl bych, že tenhle díl vtipem jen srší o proti prvnímu dílu..! Nějaké ty nedokonalosti tam jsou, a proto 3*..!
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Nedávno jsem viděl po dlouhé době jeden díl a to mi stačilo na dalších pár let dopředu to opět nevidět..! Seriál jako vůbec...
Ježíš (1999) (TV film)
Úplně převrácené..! Naprosto zvrácené..:)
Auta (2006)
Další skvělí film od Pixaru..! Po celou dobu mě rozesmíval a bavil mě..! No, i když na můj vkus je to až moc dlouhé, některé scény tam jsou zbytečné... Jinak film má dobrý příběh, co pixar nenapadne..:D Dávám za 5...
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
NIC
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Dobrý a nadprůměrný film, až na pár maličkostí je to dobrý..! Efekty, které provázejí celým filmem, jsou k věci...
Devátá brána (1999)
Úplná blbost za kterou dávám 4*...:)
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Ikdyž né o moc, ale stejně byla jednička lepší... Za Richarda Brugiho *!