Oblíbené filmy (8)
Prázdniny (2006)
Dlouhá cesta (2002)
Probuzení (2007)
Osudový dotek (2004)
Velmi nebezpečné známosti (1999)
Ruka zabiják (1999)
Láska na druhém konci (2008)
Bylo to moc pěkné, sice to byla rutina, ale to jsem věděla i než jsem si to pustila. Bylo to zábavné, roztomilé a bavilo mě to. Pro romantické snílky doporučuju;)