Recenze (111)
Život Davida Galea (2003)
Moc hezký film věnující se problematice trestu smrti.
Surfařka (2011)
Krásný příběh o odhodlání a překonání sama sebe. Člověk by ani nevěřil, že je to podle skutečné události. I když to bylo chvílema trochu zdlouhavé, stejně určitě stojí za shlédnutí.
Mělký hrob (1994)
Hezký film o tom, co s lidmi můžou udělat peníze a zabíjení a jak to může člověku nabourat život. Jen si pořád myslím, že to mohli vyřešit daleko elegantněji a vyhnout se všem problémům, které nemusely nutně nastat :-D. Ale i tak se mi to líbilo a konec mě taky příjemně překvapil...
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Jako je to krásný dílo Woodyho Allena, zajímavé myšlenky, hezky vystihuje jednotlivé charaktery a pestré vztahy a pohledy na svět jednotlivých osob. Ale na můj vkus je to trochu moc překombinované. Moc lidí mění rychle vztahy a své názory v rychlém sledu. Jinak bych hodnotil výš.
Chceš mě, chci tě (2009)
Výborná komedie, u které jsem se vážně skvěle pobavil a je v ní spousta pravdy. Nalézt tam ještě něco jedinečného nebo inovativního, bylo by to i na pět. Lepší než 4 hvězdy.
Obvyklí podezřelí (1995)
Výborný film, hezky zamotaný a až do konce moc nevíte, jak se věci mají.
Progression (2009)
Moc dobrý, skvělé záběry z lezení na super místech, hezky ukazuje novou generaci lezců. Ale jak to skáče od jednoho k druhému není to tolik záživné a já se trochu nudil i přes to, že lezení patří mezi mé záliby, King Lines mi přišlo daleko lepší.
Královské výstupy (2007)
Super film o lezení a zároveň cesta jednoho z významných lezců současnosti.
Lví srdce (1990)
Je to prostě jen akčňák, co nemá žádný příliš hlubší myšlenky, přesto jsem se skvěle pobavil a tenhle snímek mě něčím upoutal.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
No jako tenhle typ filmu mě moc nezaujal. Dobře je tam pár vtipných hlášek "dinosauřích" hrdinů a hvězdné obsazení. To je asi tak důvod proč dávám ty tři hvězdy, ale jinak by to bylo ještě o dost míň. Děj o ničem, myšlenky žádný a že bych se nějak výrazně pobavit, to taky teda ne.