Recenze (177)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Nejlepší kamera, nejlepší scénář a nejlepší herecké výkony :)
Interview (2014)
Když blbost dovedeš k dokonalosti, může z toho být zábavný film, který nad pivkem opravdu pobaví.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Ve filmu všichni popíjejí české pivko - Budvar (Tedy jeho americkou verzi - Czechvar) To je hned pár bodíků navíc.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Trvalo mi několik epizod, než jsem si zvykl, ale pak jsem se zakoukal... takže z původních dvou hvězd jsem nakonec skončil u pěkných čtyř. Pokud vás nechytne seriál v prvních epizodách, vytrvejte :)
Adamova jablka (2005)
Hned po prvním shlédnutí se film zařadil mezi mé nejoblíbenější. Není co dodat - sežeňte, pusťte si.
Osvícení (1980)
Není to tak dlouho, rozhodl jsem se odškrtnout další z filmů, který by šlověk měl vidět. Od té doby jsem film shlédnul 5x. Až na herecký výkon Shelley Duvall, který je pro mě totálně mimózní a hodný leda tak divadelního představení v mateřské školce, je film brilantní ve všech ohledech.
Vlk z Wall Street (2013)
Už je to dlouho, co mě nějaký film dokázal přikovat na 3 hodiny. Skvělá kamera, bez hluchých míst, úžasný LDC!
Plán útěku (2013)
Franto, CAJK! A za krátkou scénu kdy Arnold drží samopal z vrtulníku a "kosí" ala Komando přidávám jednu hvězdu jako bonus!
Světová válka Z (2013)
Sám v noci se sklenkou v ruce... mrazilo mě, oči mi svítily... vizuální orgie, zorničky roztažené, srdce buší,.. sice slabších, ale nakonec za plný počet pěti hvězd.
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Přesně tohle mi chybělo. Šestihvězdičkové béčko :-) jednoduše můžete EII odsoudit a říci, že je to totální kravina... a nebo si film proplavete v rytmu starých dobrých fláků, které dodnes při vzpomínkách hřejí u srdce a budí úsměv na tváři! Jedinečné! Jinde prostě tolik akčních důchodců nenajdete... a možná protože jsou tak vrásčití, umí si natáčení patřičně užít.