Recenze (777)
O človíčkovi (1985) (seriál)
Až teprve tady jsem se dočetl, jak málo dílů Človíček měl. Proto jsem ho jako večerníček tak málo vídal. A přitom byl asi můj nejoblíbenější. 100% - 5*****
Mistři švindlu (2006) (seriál)
Otázkou zůstavá, zda si lidé dají pozor aby je nějaký ten "chmaták" neobral nebo jestli si právě ti "chmatáci" sledováním tohoto pořadu nerozšíří svoje zlodějské obzory. 55% - 3***
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Jeden z nejoblíbenějších večerníčků mého dětství - pučmeloun je hovado!!! :-) 90% - 5*****
Divoké sny Maxipsa Fíka (1983) (seriál)
Další legendární večerníček. Tentokrát s obřím Bernardýnem. 75% - 4****
Mach a Šebestová (1976) (seriál)
Blikající ucho, utržené sluchátko a skvělý Nárožný ... 80% - 4****
Pohádky z mechu a kapradí (1968) (seriál)
Další nezapomenutelný večerníček, který ozdobila "Bohdalka" svým hlasovým doprovodem. 85% - 4****
Přežili jsme Ardeny (2003)
Průměrný válečný film, který shlédnete a už nemáte potřebu ho vidět víckrát. 50% - 3***
Muž v ohni (2004)
Co na tom, že je Washington půl filmu vážně zraněnej a není to na něm znát. Že se za pár dní dostane tak daleko, jako policie za několik měsíců? Ono se na to hezky koukám a divák se nenudí. 80% - 4****
Truman Show (1998)
Mimořádně originální film! Ed Harris i Jim Carrey jsou výborní. 85% - 4****
Šepot (2007)
Místama nudný a v žánru ničím se nevymykající thriller. Serálový Sawyer se mi v podání Joshe Hollowaye líbil podstatně víc. Jediné plus tohoto filmu je, že jsem skutečně nečekal závěrečnou pointu... 55% - 3***