Recenze (777)
Miami Ink (2005) (pořad)
Nejsem fanda tetování ani piercingů. Takže se mi nemůže líbit ani tenhle pořad. 30% - 2**
Přichází Satan! (1976)
Divím se takhle vysokému hodnocení. Já jsem viděl průměrný horor se skvělou mrazivou atmosférou. Nic víc, nic míň. 60% - 3***
Wetten, dass..? (1981) (pořad)
Ten Německý blondýn si do pořadu zve jednu hvězdu za druhou. Tento pořad ještě nikdo do dnes nepřekonal, alespoň účasti světových megastar! 80% - 4****
Barmský videožurnál (2008)
Existence tvrdých ekonomických sankcí, celosvětový politický nátlak,Liga na ochranu lidských práv. Bylo a je mnoho možností, jak Barmskému lidu pomoci. Proč se světu do to nechce? .... Výborný dokument s gradujícím napětím. 85% - 4****
Zvrhlosti žen (1996)
Hodně zajímavej film. Necelá první polovina je skutečně perverzní dle názvu filmu, ale pak se z toho vyklube vcelku solidní psycho. A navíc jsou ve filmu k vidění hodně zajímavé věci : "nejdrsnější dozorce v historii Shawshanský věznice" (znalci budou vědět) líže a holí p.ču Bílé čarodějce ze zamrzlé Narnie a Jedna ze Zoufalých manželek ukazuje svá krásná prsíčka. 65% - 3***
Gattaca (1997)
Lehce nadprůměrný, originální sci-fi film s výborným Lawem. 65% - 3***
Roming (2007)
Dá se na to podívat, ale jednou, maximálně dvakrát. Víc ani píču ... :-) 50% - 3***
Fontána pro Zuzanu 3 (1999)
Ukrutná blbost, ale už jsem viděl podstatně horší filmy. 20% - 1*
Valkýra (2008)
Dokoukal jsem Valkýru před pár minutami. Čekal jsem zdlouhavé politické kličkování, přibarvení děje ve prospěch diváka, který by nečekal určité zvraty. Takový další, klasický Hollywoodský válečně politický thriler. Ale viděl přesně pravý opak. Valkýra má skvělé tempo, ani jednou jsem se nenudil, atmosféru tak napínavou, že divákovi dáva tušit, jaké stavy tehdy prožívali členové spiknutí. Ve filmu jsem nenašel ani jednu slabinu a tak hodnotím (překvapivě pro mě) velmi vysoko. 90% - 5*****
Pátá rychlost (2002) (seriál)
Jsem od fochu a nemůžu hodnotit špatně. 85% - 4****