Recenze (777)
Dokonalá vražda (1998)
Pro mě je to pouze první film, kde jsem zaregistroval filmového Aragorna Vigga Mortensena. Tisíckrát ohraná zápletka mě nudila poměrně dost. 45% - 2**
Základní instinkt (1992)
Legendární scéna s přehozením nohy a odhalením klína Sharon Stone... Jinak pro mě průměr. 60% - 3***
Šifra mistra Leonarda (2006)
Hodně natahovaný a místy nudný film. Toma Hankse zastínil Ian McKellen, ale to jsem od něj tak trochu očekával. Plusové body získává za originální zápletku. 55% - 3***
Velký (1988)
Kdo by si ve 13 letech nepřál být dospělí? Zřejmě všichni, ale bohužel v tom věku netušíme, co je to chodit do práce, jak se zachovat k ženě, která chce souložit ... :-) Velmi dobrý a poučný film nejen pro mládež. 65% - 3***
Apollo 13 (1995)
Kvalitně natočené, místy až příliš přeslazené a příliš nacionálně smýšlející. Ed Harris výkonem převýšil všechny své kolegy. 75% - 4****
Desperado (1995)
Mexická akční jízda v Rodriguezově podání. Má to výtečný tempo, divák nemá čas se nudit a baví se po většinu filmu. Pár záběrů, které doplňuje stylová hudba, je geniálních a je jen škoda, že jich nebylo víc. Tonda Bandaska ve své životní roli. 65% - 3***
Příšerky s.r.o. (2001)
Jedna z nejlepším anim pohádek vůbec. Bavilo mě to víc, než opěvovaný Shrek! 80% - 4****
Metro (2004)
Překvapivě dobrý horor. Čekal jsem od toho nějaký průser, ale byl jsem příjemně překvapen. Nebýt toho zbytečného natahování a nesmrtelnosti hlavní hrdinky, tak by hodnocení bylo vyšší. 60% - 3***
Hory mají oči (2006)
Jeden z mála vydařených hororů posledních let. Hodně drsné, hodně syrové a se skvělou atmosférou. Zoufalost rodiny, která uvízla v poušti, byla pekelně natočená. 75% - 4****
Rudý škorpion (1988)
Lundgren ve svém nejlepším filmu sází jednu hlášku za druhou a ten mrňavej křovák se nenechá vůbec zahanbit. Na tohle jsme se s kamarádama na základní škole koukali do zblbnutí! 85% - 4****