Recenze (471)
Korunní princ (2015) (TV film)
Příjemné překvapené, jen ta hudba byla divná (říkal někdo Piráti z Karibiku...)
Svatojánský věneček (2015) (TV film)
No to bylo strašný...
Backcountry (2014)
První hodina nuda, pak se to tam semele a pak je to zase celkem nuda. Horor to není ani omylem. 40%
Spectre (2015)
Neskutečně špatná bondovka. Bond-girl je pitomá slepice, záporák je meh, akce natočená na neutrál, humor žádný nebo křečovitý a scénář je nuda. Plus to celé má 150 minut. 50%
Herbář (2013) (pořad)
Strašná sračka...
Nesmrtelný (2015)
Nudné, akce příšerná, děj předvídatelný a nudný. 20%
Prvních 100 (2014) (seriál)
Po 2. sezoně zatím mezi 3-4*
Marťan (2015)
Hlavně druhá polovina občas nutí koukat na hodinky, což se mi třeba u Trosečníka nedělo a přitom tam to bylo ještě více one-man-show 70%
Špión (2015)
Film sám o sobě je tak na 60%, ale scény se Stathamem jsou 100% nefalšovaná zábava.
Klid noci (1982)
Neuvěřitelná nuda