Oblíbené filmy (9)
Forrest Gump (1994)
Kromě svého neobyčejně optimistického příběhu mě stejně nejvíc zaujala dokonalost dodávaná dobově populární hudbou... O výkonu Toma Hankse se nemá smysl ani zmiňovat...
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Mohu vidět třeba po dvacáté a stejně se směju a zároveň obdivuju... Dlouhou dobu můj nej film, než jsem poznal dokonalost Forresta Gumpa :-).
Dobrý Will Hunting (1997)
Obchodník se smrtí (2005)
Počáteční scéna s životním cyklem kulky dává jasně najevo, jakým stylem tento film bude pokračovat - dokonalým... aneb jak vyzbojit zbývajících 11 lidí :-).
Kmotr (1972)
Kmotr II (1974)
Důkaz (2005)
Temný rytíř (2008)
Nalézt skuliny v tomto filmu není jednoduchá záležitost, ale přece - rekonstrukce kulky z cihly a následné získání otisku prstu byla trochu divná, ale to je snad jediná slabina. Jinak to je parádní dílo - příběh: neuvěřitelný, režie: dokonalá, kamera: originální a v neposlední řadě výkon Jokera: úchvatný. Už po prvním shlédnutí dávám tento film do mé TOP.
Pýcha a předsudek (2005)
Po několikanásobném shlédnutí nemohu jinak než zařadit do mého TOP. Film má totiž něco... co to může být, co mě na něm tak přitahuje???