Recenze (111)
Ozvěny mrtvých (1999)
Průměrný, ale bohužel ani trošku děsivý "horor". Kevin Bacon nebyla moudrá volba.
Neznámý (2011)
První půlhodině filmu není co vytknou... Zvědavost mě držela v pozornosti a příběh mě celkem slušně přikoval k sedačce. Pak se, ale něco stane a film morfuje v akční pohádku, kterých už tu byly spousty...Inu škoda. Pro Collet-Serra je to po Orphanovi mírný krok zpět, ale v žádném případě se nejedná o průšvih. Nemyslím si, že čas strávený s Liam Neesonem a Diane Krugerovou byla ztráta času. Bavil jsem se.
The Tunnel (2011)
Už po shlédnutí Paranormal Activity mi bylo jasné, že pokus o podobnou "Blair-Wich formu" může být úspěšný 2 krát...možná 3 krát, ale velmi rychle se okouká a mozkové receptory nejednoho diváka si zvyknou na způsob hrůzy tímto způsobem servírovaný. Já už jsem patrně imunní. Herecký výběr neumí hrát, jako film to stojí po všech stránkách za houby a jako horor to na mě nefunguje...Takže sorry nemohu jinak, než tak, jak mohu. *
Správci osudu (2011)
naštěstí jsem už dospělý a vím, že není vždy dobré dát na první dojem... Ale jinak fajn pohádka, u které není dobré příliš přemýšlet s opravdu nepovedeným koncem. Čekal jsem mnohem víc. 60%
Jeepers Creepers (2001)
Od dobrého hororu nečekám nic víc, než kálení magi v kostkách...a tento požadavek byl splněn na 100 % ! :D
Zkrocená hora (2005)
Tímto snímkem se Ang Lee nesmazatelně zaznamenává mezi mé nejoblíbenější režiséry. Filmařsky excelentně ztvárněné to, co jinak na plátnech kin v kvalitní formě neshlédnete. Děkuji rovněž za podmanivou hudbu, kterou si snad budu pamatovat do nejdelší smrti. Co se hereckých výkonů týče chci v první řadě vyzdvyhnout, pro mě až do doby vzniku BM neznámou M. Williams...klobouk dolů. Jake Gyllenhaal už si i přes svůj relativně nízký věk sáhnul až na strop svých možností a osobně nevěřím, že by někdy sám sebe předčil. No a Heath? Budiž mu země lehká, obrovská škoda teprve vycházejícího talentu. Všichni ze jmenovaných mě svými rolemi naprosto přesvědčili a já odmítám jakékoliv komentáře typu: "kdyby byl film hetero, byla by to nuda" Ne! tak to skutečně není. 5*
Znamení (2002)
Kéž by se skvělý Shy probral ze sna a předhodil lvům podobný klenot jako je tento...PS: Děkuji JNH za dokonalou hudbu... ve světě duchů, zlých mimozemšťanů, poloryb a ostatních bubáků nemá konkurenci.
Zátoka (2009)
Skutečně mě to dojalo...
Čarodějky z Eastwicku (1987)
S tímto klenotem jsem měl potěšení se setkat teprve nedávno a říkám vám...ten film prostě nemá chybu !
Sám doma (1990)
I po letech neztrácí svoje kouzlo a vtip... Film mého dětství.