Recenze (904)
Drive (2011)
Po lehce utahané první půli filmu, která je ovšem nutná k vysvětlení vztahů postav, se po zlomovém momentu řidič vydává po silnici pomsty, ovšem ve formě jakéhosi zvířete zahnaného do kouta. Někdy poměrně syrové scény jsou promíchány s emocionálními zpomalenými záběry a pro akční film nezvyklou, přesto (či právě proto) působivou hudbou, která zobrazovanému násilí dodává na hloubce. Některé scény by se v budoucnu mohly stát památnými, tak jako se staly jejich starší kolegyně z jiných filmů (scéna z výtahu, scéna s maskou).
Kazatel (2011)
Nevím, co jsem čekal, ale rozhodně to nebylo tohle podivně kopírující, klišé kupící a stupidními dialogy protknuté zohavené kloňátko Underworldu, či čeho...
Camelot (2011) (seriál)
Původně jsem si myslel, že se jedná o hloupoučký fantasy seriál pro děti se slušným obsazením a příšerným scénářem, jako je Herkules, Xena, Sindibád nebo Legend of the Seeker. Pak se ale na konci druhého dílu Eva Green ukázala nahá, což mě uvrhlo do stavu pochyb. Takže pokud se nezměnily limity pro nevhodné záběry pro teenage seriály na všední odpoledne, jedná se o vážně myšlenou katastrofu, na které má hodnotu pouze ta jedna vteřina Evy Green v Evině rouše. Velký přešlap...
Spravedlnost v krvi (2010) (seriál)
Myslím, že pozitivem tohoto seriálu je hlavně herecké obsazení, bez něj by to asy byl normální průměr. Přál bych si, kdyby se stále přestaly propírat morální otázky, zejména ty obědy jsou trošku nad míru.
Tělo jako důkaz (2011) (seriál)
Trapná kopie House na patologii se strašně otravnou hlavní postavou
Epizody (2011) (seriál)
Chudák Matt LeBlanc má fakt čuch na špatný seriály a Tamsin Greig je bez Dylana Morana nudná. Tohle je opravdu nevrátí mezi elitu. Seriál je zoufale nevtipný. Matt hraje postavu sama sebe jako Joeyho, jenže postava je k tomu akorát ještě křupan. Vzdávám po 4 epizodách...
Ulice (2005) (seriál)
Když si vezmu, že to někde musí skladovat, je mi strašně líto toho prostoru...
Mstitel Cape (2011) (seriál)
Wannabe Batman pro děti. Průměrně zábavné
Zelený sršeň (2011)
Nemohu si pomoci, ale jak mám rád Setha Rogena, přijde mi, že pro tuto postavu komorního hrdiny z přelomu třicátých a čtyřicátých let příliš nehodí, neboť ve mě svým slovníkem a chováním stále připomíná spíš "smažku" z Pineapple Express, než maskovaného hrdinu. Chudák Christoph Waltz by si zasloužil vážnější postavu než parodii na padoucha. Film tak nějak jen plyne, velké vyvrcholení se nekoná, a Zelenému srnšni, tak jako celému filmu zachraňuje zadek Jay Čou. Paradoxně jsem se nejvíc bavil u úvodního monologu James Franca. Mimo to jde pro mě o další důkaz, že točit filmy ve 3D je naprosto na nic...
Američan (2010)
Dlouhý dlouhý dlouhý nudný film