Recenze (24)
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejlepší česká pohádka. Na tuhle jedinou se vždycky o Vánocich těším. Dokonalý Karel Heřmánek jako Lucifer a vůbec všichni skvělí čeští herci. O hláškách, které už dávno zlidověly ani nemluvím.
Sportovec roku 2013 (2013) (pořad)
Že já se na to vždycky dívám. Už tradičně neuvěřitelně trapní moderátoři (které začínám podezřívat z toho, že vůbec nikdy žádný sport neviděli) a vůbec celý scenář tohoto "galavečeru" nezachrání ani scénky z českých filmů. A narozdíl od tohoto vyhlášení mají sportovci u mě plné hodnocení. Jo a abych nezapoměl ta 1 * je za Tomáše Kluse.
Lucky Louie (2006) (seriál)
Těžkej nářez. Louie ani Kim se s ničím moc nemažou a je to velká sranda.
Kravaťáci (2011) (seriál)
Dělat bych to nemohl, ale baví mě se na to dívat a hodně rychle jsem si je oblíbil. A to ne úplně rád nosím oblek.
Castle na zabití (2009) (seriál)
Pravda, všechny kriminální případy nejsou úplně originální, ale ty dlouhodobější (radši nebudu prozrazovat jaké) jsou dobře vymyšlené a ty hlášky Castlea a super Beckettová jsou dokonalé. Těším se na to popichování mezi nimi, těším se na to citování hlášek z různých filmů, těším se na každou epizodu, jo baví mě to.
Studio 60 (2006) (seriál)
Super seriál ze zákulisí tvorby komediálního pořadu, chytré dialogy, Matthew Perry konečně ne v chandlerovské roli, (ne že by mě nebavila ale ve filmech, které natočil se už začala trošku opakovat) která mu moc sedí. Škoda že vznikla je jedna série.
Televizní noviny (1994) (pořad)
Bulvární žumpa, ve které mají ještě tu drzost dělat reklamu debilním pořadům a seriálům stejné televize ze které tenhle výkvět pochází a nezachrání to ani Emma Smetana. Lidi nedívejte se na to !
Californication (2007) (seriál)
Hank Moody je borec !
Dr. House (2004) (seriál)
Je sarkastický, ironický, uráží kde koho, nesnáší podřízené, nadřízené i pacienty. No kdo by ho neměl rád :)
Chirurgové (2005) (seriál)
Jednoznačně nejlepší seriál z lékařského prostředí (společně s Dr. Housem), kam se hrabe Pohotovost nebo Chicago Hope. Dokonale vykreslené postavy a vlastně i příběh v každém dílu. Vtipné, smutné, pravdivé, dokonalé. Jen škoda že na konci 3. série odejde Addison, asi se budu muset začít dívat i na Private Practice :) Nejoblíbenější postavy: Addison Montgomery, Lexie Grey, Mark Sloan, George O'Malley, Derek Shepherd