Recenze (867)
Hugo a jeho velký objev (2011)
Překvapivě mě tento Scorseseho snímek vubec nebavil, vzdal sem to cca po pulhodince.. atmosfera a fantasticky příjemná vánoční atmosféra jsou na jedničku, ale příběh a jeho podání mě prostě nebavil. nehodnotím.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
parádní jízda s parádní úvodem a ještě lepším obsazením... žadne zbytečné kecy, dokonce i rodinná/milenecká linky byly ok a k věci..
Finanční krize (2010)
příjemný prequel k margin call
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
slaboučký a hloupoučký film který potřeboval aspon nějake marketingové lakadlo - a proto tam hraje ten kdo tam hraje.. i jednička i tohle je kravina...
Bláznivé poslání (1983)
nostalgie a hodně dobrá..
Rudý úsvit: Nová krev (2012)
you fucked with the wrong family :D
Hotel Transylvánie (2012)
skvělé vtipné atmosfericky velmi příjemné parádně namluvené - sandler odvedl famozní práci, škoda maleho prostoru pro davida spadea. Genndy prokázal svoje kvality u Samuraie Jacka, ale že udělá takovouhle parádní pracičku to jsem sám nečekal. užasný animák na stejné urovni s Padouchem
Stoupenci zla (2013) (seriál)
nadchla mě představa vidět bacona v seriálu , nápad s vrahem pruměrný ovšem provedení mizerné. nezajímavé a nesympatické postavy zejména slečna Goossen nechapu jak někde vůbec muže dostat nabídku do čehokoliv co je v televizi + mirně řečeno znuděný Bacon. vrah jej převyšuje, ale ty neustálé kecy o romantismu mě vytáčely. finále prvního dílu spíše k smíchu (napsání knihy) ..
Expresní zásilka (2012)
šílená pitomost, absolutně tragický shannon (a ten má hrát v Supermanovi???).. Gordon-Levitt šlápl hrozně vedle
Nespoutaný Django (2012)
ano waltz je bezchybný, ano střílečka ke konci je uchvatná, ano tarantino je stále crazy man který je u konzumní části fanoušků stále bohem. ale zbytečně dlouhé, místy velmi nudné, rozhovory (klasicky) x-minutové což ne každému může sednout. nebavilo mě to jak jsem doufal.. pro mě osobně obyčejný průměr po stránce dějové...