Recenze (67)
To (2017)
F A N T A Z I E ! Ú Ž A S N É! D E L I K Á T N Í! J E Š T Ě!!!!
Mumie (2017)
Jedna hvězda za záporačku, zbytek? Tsss, vykradačka všeho možného a nemožného.
Vánoční Kameňák (2015)
Měla jsem si radějc vypíchnout oči a zašpuntovat uši.. naposledy... a přišlo mi to trapně vulgární.. otřesné..
Spectre (2015)
Príjemná jízda.. nesrovnávám s ostatními díly, proč taky. Bond je prostě Bond. Nečekala jsem rozbor jaderné fyziky, ale krasojízdu nesmyslných držkopádu, střílečky a skoro nezničitelného anglického chlapíka.
Na návštěvě (2015)
Já jsem se zírala s otevřenou pusou, sem tam nějakým výkřikem, skoro celý film. DOPORUČUJI!
Svatební cesta (2014)
Za dva dny si nebudu pamatovat o čem to bylo. Slabota.
Paranormal Activity 4 (2012)
Nekonecny hororovy pribeh, kdy uz "to" konecne chcipne?! Ja se na tento dil divala sama, bohuzel i kdyz jsou tady vsude negativnejsi reference, ja se v jednu v noci opravdu celkem bala. Jaky si to divak udela, takovy to ma.
Insidious 3: Počátek (2015)
Kupodivu, silné třetí dilko. Doporučuji se podívat.
Ouija (2014)
Mamka mi vždycky říkala, nehraj si s bubákama a nevyvolávej blbosti, může se ti to vrátit. Já poslechla, slečna z tohohle filmu ne, jak to asi mohlo dopadnout. Průměr, ale bavila jsem se.
The Collection (2012)
BOŽÍÍÍÍÍÍÍÍ. Protože jsem viděla jedničku, nemohla jsem si navazující snímeček nechat ujít. Po dlouhé době dvojka lepší než jednotka. Luxusní psychopat, kterému i chvilkami fandíte už je protože je zajímavě zvrácený a ty oběti. Ach. Prostě jedna velká krasojízda až mi s radostí občas stouply i vlasy na hlavě. Film je pro milovníky krvavějších dílek, což nejsem. Ale zaujal mě příběh natolik, že jsem se nechala unést a nemohla jsem se dočkat, kdo to ten sběratel vlastně je??