Recenze (87)
K.O.MICI (2022) (pořad)
Sorry, ale prvňáci na základní škole mají vyšší úroveň humoru.
Street Fighter: Poslední boj (1994)
Zde šlápli scénáristi úplně vedle. Očekávaných soubojů hlavních bojovníků je minimum, místo toho byl smyšlen jakýsi příběh, který by se hodil spíše do sérií o Jamesu Bondovi.
Rockeři (1994)
Skvělí herci, ovšem mizerný příběh. Film, který už podruhé vidět nemusíte.
Fargo (1996)
Až na pár nereálných detailů a marnost hlavní hrdinky zahrát věrohodnou roli, je to poměrně slušný snímek.
Vlčí bouda (1986)
Tento film se měl jmenovat Dementi na horách. Psycho to opravdu je, úplně na hlavu, to normální člověk nepobere. Do hororu hodně velká vzdálenost. Obsazení a chování (ne)herců je více než trapné.
Chvilky (2018)
Poměrně nudný film o naivní a tragické dívce bez názoru. Rozuzlení příběhu se nekoná. Dvě hvězdy za Jenovéfin zadek.
Soukromé pasti - Tatínkova holčička (2008) (epizoda)
Etzlera nemám rád už od přírody,všechny ty slizké role na něj sedí...Ale tady se ve mě vařila krev,ani to nemůžu bodově ohodnotit,protože ve mě převládají smíšené pocity...
Shoky & Morthy: Poslední velká akce (2021)
To je hrozná kravina.
Polski film (2012)
Úplná blbost,ztráta času.Pár vtipných vět,ale ty to opravdu nezachrání.
Lajna - Série 3 (2021) (série)
Seriál je výborný, ale Bosák tu nemá co dělat...sorry jako