Recenze (160)
Pan Nikdo (2009)
Film naprosto super, jen nechápu, proč není zařazen (i) jako psychologický...?
Freddyho úlet (2001)
Lepší komedii jsem nikdy neviděl!!! Ano - někdy dost zvrhlé, anarchnistické... Jednoznačně ale SUPER! Film na odreagování a stupidní vychechtání! Tom Green nezklamal!
Černý rytíř (2001)
I když tu všichni píšou, že film nic moc, mně osobně se moc líbil! Super námět a srandy kopec! Lepší než Nothing to Lose! :)
Kick-Ass (2010)
Super film! Pro přiblížení - kombinace Kill Billa, Watchman a American Pie...(?) Prostě pecka!
Jmenuju se Earl (2005) (seriál)
Lepší hraný seriál neznám!
Božský Bruce (2003)
Super film od Carreyho! S náboženskou tématikou jsem neviděl lepší komedii. Když jsem se ale o filmu bavil s přáteli, většina z nich nepochopila, žel, plno "skrytých" vtipů. 5 hvězdiček!
Uvnitř tančím (2004)
Pro mě nejlepší film s tématikou lidí s postižením. Líbil se mi mnohem víc než Rain Man, trochu mi to připomělo What's Eating Gilbert Grape (Co žere Gilberta Grapea)
Železný obr (1999)
SUPER SUPER SUPER! Víc k tomu nelze dodat! Od začátku do konce jsem film hltal a konec mě příjemně překvapil. 5 hvězdiček je minimum!
Sofiin svět (1999)
Myslím si, že má-li někdo aspoň povědomí o knize, film ho tak neosloví. V mém případě tak tomu je...
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Super komedie, fakt hlína. Scéna s dítětem byla sice trochu přehnaná, ale nevadí. Nechápu, proč má jen 60%...