Recenze (160)
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Myslel jsem si, že to bude klasicky vykrádačky jedničky, jako každý druhý díl/pokračování úspěšné jedničky. Jasně, že postavy byly stejné, ale nový děj byl tak originální, že můžu v klidu dát 5 hvězd :)
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Měl jsem to moc rád, dokud se mi o tom nezačaly zdát strašidelný sny :DD
Království květin (1993) (TV film)
Choroš pomož, dřevo oblož! Dřevo pomož, odlož chorož!
Ragnarok (2013)
Mám rád béčka, ale ne ty, kde je děj jasnej už nazačátku, vše se hrozně vleče a je nekoukatelné...
Srbský film (2010)
Film pojednávající o prodané duši a o ukázce reálného pekla na zemi... Ve filmu se zjevujou největší hnusy sexuality, které měl v oblibě De Sade... Film je pro silné nátury a vyvolává plno emocí...
Krize masožravců (2007)
Těšil jsem se na animák o konzumaci masa/nemasa... Dočkal jsem se největší blbosti, která není ani vtipná, ani nic jinýho...
The Divide (2011)
Nejhorší film, co jsem kdy viděl. Je o lidech, co se schovají v bunkru a tam se z nich stávají bestie, znásilňují se a chovají se nejhůř, jak se "člověk" chovat dokáže. A to se celá pointa filmu, vraťte mi 122 minut mýho života a zastřelte režíséra a herce. Díky
Zloději z Harvardu (2002)
Jason Lee je skvělej, Tom Green je skvělej, tenhle film je ale pěknej shit...
Wolverine (2013)
Nejhorší z X-Man filmů...
Zodiac (2007)
Nejhorší a nejnudnější thriller všech dob, zkoušel jsem na to koukat aspoň třikrát, vždy po hodině vypnul, nic než nuda, raději koukat do zdi... Vše se vleče, žádné napětí, nic... 80% hodnocení fakt nechápu...