Recenze (160)
Sin Nombre (2009)
Perfektní a drsný film o mexickém "pouličním" životě, 5*
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Komedie výplach, poprvé super, když pouštítě podruhé, stydíte se :D
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Moc hezkej animák pro celou rodinu a pro hodně širokou veřejnost (proto "jen" 4 hvězdy)
Ten, co tě sleduje (2014)
Film se mi líbil a až do té doby, co ho někdo chtěl vysvětlit, jsem ho chápal :)
Predestination (2014)
Ve filmu jsou 4 hlavní postavy a je to vlastně jedna postava... Divný, co? Ale dobrý! :)
Ranhojič (2013)
Krásná historická pohádka o ranhojičovi, který cestuje do Persie, aby se tam naučil léčit doopravdy. Je to klasika pro celou rodinu, která zahřeje a i když je pro široké publikum, což většinou nemusim, dávám pět hvězd.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Disney zazářil a udělal dechberoucí pohádku a i když je to o Růžence, je z úplně jiného pohledu, takže to není ani vykrádačka, co by někomu měla vadit. Skvělé efekty i postavy, nic než 5 hvězd dát nejde...
Mroží muž (2014)
Ze začátku vtipné, párkrát jsem se zasmál, ale jak z něj udělali toho tuleně, no fuj!!! Vypnul jsem to a vymazal, je to kekel z pekel, jako lidská stonožka...
Falešní poldové (2014)
Po dlouhé době komedie, která byla opravdu vtipná :)
Labyrint: Útěk (2014)
Cube (Kostka), ve který hrajou děti a je pro děti...