Recenze (2 089)
Tajemství: Odvaha snít (2020)
Kdo čeká romantiku, nebude zklamán. Lovely pony story.
Tlusťoch (2020)
Santa drsoň.
Letuška (2020) (seriál)
Klasická detektivka natočená v pošahaném stylu a la Penny. někdy to bavilo, někdy to leze na nervy. Mně bavila Zosia.
The Mandalorian - Season 2 (2020) (série)
Vesmírná dobrodružství pokračují, padouch dopaden.
Chlast (2020)
Problém s chlastem přiblížen s humorem i vážně. M.M. jako vždy skvělý, cena zasloužená, závěrečná scéna famózní. .....Dnes Oscar zaslouženě !!!
The Prom (2020)
Hypekorektní kýč jak bič.
Půlnoční nebe (2020)
Tolik úsilí na tak slaboduchý scénář ? Začátek slibuje hodně, ale konec přinese jen patetický závěr, samé domněnky, žádné informace. Paní Lily , která napsala knihu, má hodně fantazie, ale málo znalostí fyzikálních a astronomických. A to mě neba.
Trockij (2017) (seriál)
Takové exkurze do historie mě hypnoticky poutají a pokud jsou krásně natočené, je to lahůdka. Skvělý scénář, detailně rozpracovaná historie, zajímavý psychoanalytický pohled na ovládání mas. Thanatos a libido forever....
Bez státní příslušnosti (2020) (seriál)
To bylo hodně silné. Zachycení šílené frustrace na obou stranách velmi realistické. Všichni jsou v pasti novodobého koncentráku. Tahle imigrační prekérka je řešením kvadratury kruhy a nikdo nevyhrává. Bůh suď, jestli ty šílenosti nepokračují i tam, kam Austrálie problém od svých břehů odsunula....
Úžasná paní Maiselová - Série 3 (2019) (série)
Výprava je stále úžasná. herci excelentní, situace, které postavy řeší reálné, má to vývoj a stále to baví.