Recenze (371)
Osm hrozných (2015)
Brutální a ukecaný, takový je Tarantino vždycky. Scénář je vymazlenej, všechny dialogy jsem doslova hltal. Jediný, proč nakonec nejdu do plnýho hodnocení, je to, že oproti Djangovi a Panchartům je to pro mě Tarantino jen na jedno zhlédnutí. Necítím potřebu film vidět ještě znovu a projít třema hodinama, když už znám rozuzlení, na kterém ta atmosféra a napětí tolik stojí. 85%
Podnikavá Joy (2015)
David O. Russell se hodně podbízí akademikům každým filmem, ale mě je to jedno, protože ať vezme jakýkoliv téma, vždy mě dokáže zaujmout a tady opět zůstává divácky atraktivním. Potřetí se opírá o spolupráci s Bradleym Cooperem a Jennifer Lawrence a jím to spolu prostě funguje. Navíc Joy působí dost svižně, že bych ani neřekl, že má 2 hodiny. 75%
Carol (2015)
No, tak mám snad splněno, pravidlo, že každý rok bojuje o Oscara jeden vyumělkovaný, neosobní film bez špetky emocí se potvrdilo. Trochu rekapitulace, kdyby se tomu chtěl někdo vyhnout: 2010 - Winter's Bone , 2011 - Tree of Life , 2012 - Master , 2013 - Blue Jasmine , 2014 - Foxcatcher , 2015 - Carol. A tak nějak jsem tušil, že to bude právě Carol. Strašná zívačka. 40%
Mission: Impossible - Národ grázlů (2015)
Už teď lituju novýho Bonda, stačilo by samotné očekávání, ale po MI:V tady má konkurenci, kterou nebude vůbec jednoduchý překonat, v podstatě to pro něj bude taková příhodná Mission Impossible, protože o moc lepší špionáž si už nedovedou představit. McQuarrie vydoloval z Ethana Hunta asi úplný maximum. Jak jsem žehral u Ghost Protocol na celkovou kampaktnost dílčích scén, tak Rogue Nation jede spíš podle Bourneova ultimáta, navíc Sean Harris je dokonalej záporák. Jízda roku, která s přehledem strká do kapsy Mad Maxe i Fast & Furious 7. [Kino 2015] 85%
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Jedna z největších blbostí, s kterou jsem měl tu čest. Dám hvězdu za pár dílčích Deppových kreací, ale jinak je to absolutní dno. 20%
O myšce a medvědovi (2012)
Tenhle animák se úplně vymyká ze současných digitálních výtvorů. Bylo příjemný koukat zase na něco hezkého, ač bez lidí, tak lidského. 70%
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Docela mě udivuje, že zrovna takovýto film dokáže zaujmout širokou veřejnost. Podle mě je to spíš chuťovka, která i nemusí sednout každému. Taková Kniha přežití v rámci post apo je příběhově určitě bohatší, což já prostě upřednostňuju před nadupanou akcí. Některý sekvence jsou ale obrazově tak vybroušený, že si divák z kina určitě zážitky odnese, ostatně ten rozpočet musí být někde vidět. [Kino 2015] 70%
Rychle a zběsile 7 (2015)
Tolik nadpřirozena nedají dohromady ani všichni hrdinové z Avengers co Domova parta, která přežije cokoliv. Tajně doufám, že se celá série ještě někdy aspoň trochu vrátí k základní premise, se kterou vznikl první díl, ale už se asi nedočkám. To by musely přijít úplně nové postavy, protože tahle parta je už příběhově strhnuta někde do žánru sci-fi komedie a vzhledem k tržbám se značka bude ždímat ještě hodně dlouho. Když se ale oprostím od toho, že pouliční závody jsou pasé, tak zábavnost celé šarády při vypnutém mozku nelze upřít. Rozlučka s Paulem moc pěkná, je viděl, že je točená srdcem. [Kino 2015] 75%
Annie (2014)
Nejsem velkej fanda muzikálů, spíš se mi většinou omrzí jejich monotónost už během sledování. Annie mě ale strašně bavila i přes svoji jednoduchost. Těch písniček zase není tolik a i když jsou prosťoučké obsahem jako v podstatě celý film, hudba je výborná. Nečekaně velká spokojenost. 85%
Nezlomný (2014)
Vcelku kvalitně zfilmovaný příběh Zamperiniho. Víc jak hodinu mě až překvapovalo, jak dobrá je Angelina režisérka, ale od zajateckého tábora se projevila nejspíš její nezkušenost. Film ztratí tempo a napětí zrovna v části filmu, kdy prožívá Zamperini asi nejtěžší období? To mi přijde škoda, bylo zaděláno určitě na víc. 65%