Poslední recenze (4)
Láska nebeská (2003)
Musím se přiznat, že britským filmům moc neholduju. Proto jsem Lásku nebeskou dost dlouho odkládala. Ovšem byla jsme příjemně překvapená a u jedno shlídnutí určitě nezůstane :-).
Hra s nevěrou (2005)
Slabší začátek, po kterém se film slušně rozjede a nechybí tu ani (nebo alespoň pro mě) neočekávaný zvrat. Ovšem konec byl podlě mě až příliš nadstavený. Myslím, že by filmu víc slušelo kdyby byl ukončen v té části, po které sem už ani další "šokující" scénu nečekala.
Přátelé (1994) (seriál)
Jestli je nějaký seriál, který znám nazpaměť a přitom se na něho vždycky ráda znovu podívám? To můžou být jedině Přátelé. Klasika, kterou zná snad každý a která nikdy neomrzí. Z této šestice si oblíbíte všechny, ovšem pro mě je Chandler číslo jedna :-))