Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Ovečka Shaun (2007)
Já jakožto ovce si nemůžu odpustit tenhle seriál. Je to vtipné, roztomilé...skvělé!!!
Kutil Tim (1991)
Já se v tom prostě najdu...
Chalupáři (1975)
Přátelé (1994)
Krkonošské pohádky (1974)
To je film mého mládí. Nezapomenutelná hamižnost Trautenberga je nepřekonatelná. Jednoznačně nejlepší večerníček.