Recenze (111)
Renesance (2006)
Taková animovaná Bondovka. Je třeba dávat dobrý pozor, v černobílém světe chvilku trvá, než si zvyknete na postavy, ale jinak se filmu nedá mnoho vytknout. Taková tříhvězdičková klasika - nenadchne a neurazí.
The Art of Flight (2011)
Neskutečná příroda, vyjímeční lidé, adrenalin v každé vteřině! Toto snowboardové porno doporučuji všem, kdo se zajímají o tento krásný sport, všem, kdo mají rádi přírodu a v neposlední řadě všem co si potrpí na skvělou hudbu ve filmu.
Sinister (2012)
Výborné! Film si s Vámi zahrává a hudba to celé jen umocňuje! Celý film vygraduje až do neskutečné podoby..
Zkus mě rozesmát (2011)
Ikdyž každý průměrný divák prokoukne film daleko před závěrem, je příjemné nechat se unášet touto komedií.
Paranormal Activity 4 (2012)
Daleko lepší, než jsem čekal! Můžete natočit velkofilm a nebo si vzít ruční kameru a natočit něco, z co mne asi nikdy neomrzí! Aneb už se těším na páté pokračování!
Druhá šance (2012)
Ikdyž jsem v kině srážel věkový průměr zhruba na úctyhodných 45 let, bavil jsem se. Toto téma je aktuální pro všechny generace :) Slovy uživatele Doudis19 nejhorší na světě je milovat...
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Ach ta nostalgie! Bylo velmi přijemné trávit opět večer se ,,známou,, partou.
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Toto je vrchol českého seriálu! Mimo jiné natáčeno v Kouřimi
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
Je jedno kolik Vám je let! Tučňáci s Vámi posnídají :)
Prci, prci, prcičky: Na táboře (2005)
Známá parta se rozpadla, stejně jako to, co mne bavilo!