Recenze (55)
Ještěr (2023)
Atmosféra cool, ale scénář fest děravej.
Mamma Mia! (2008)
Za tohle by měli tvůrci vyfasovat 10 let natvrdo.
Jan Koller: Příběh obyčejného kluka (2022)
Za určitých okolností tak 3*, ale je to zkrátka Honza a nedá se jinak.
Amadeus (1984)
Nadpozemské a fascinující dílo, absolutně brilantní.
Zahradnictví: Rodinný přítel (2017)
Otřesné, nešlo to dokoukat.
Asi to ukončím (2020)
Neuvěřitelná sračka. Měl jsem ji ukončit.
Děda je lotr (2016)
Cením, že Zdeněk Troška do dalšího dílu Kameňáku obsadil De Nira, ale ani ten to dvakrát nezachránil.
Milan Hlavsa a Plastic People of the Universe (2001)
Historii třeba přiipomínat.
Bohemian Rhapsody (2018)
Ty, kdož toto čteš, zvedni zadek a jdi si ho přesunout do toho nejlepší kina, které si jen můžeš dovolit a vychutnej si velký příběh největšího zpěváka všech dob. Filmová Bohémská rapsódie je téměř tak stejně dokonalá jako ta hudební. Rozesmává, dojímá, provokuje, aby vás na konci vyždímal duši tu nejvíc strhující show v dějinách rocku.
Padesát odstínů šedi (2015)
Příliš povyku pro malou fantasy nudnou pohádku.