Recenze (77)
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Nééééééé, proč, proč? Už první díl byl naprosto k nekoukání a tohle je ještě horší- několikrát za film zrecyklované záběry, grafika efektů horší než u počítačových her let 90., naprosto tupé herecké výkony, kamera a prostě všechno. Ach jo, doufám, že Asylum nechystá ještě třetí díl- to už bych vážně nepřežil.
Černá labuť (2010)
U každého Aronofského filmu je problém, že vždy bude srovnáván s Requiem for a Dream. Bohužel jsem to udělal i já. Sám o sobě je tenhle film naprosto vynikající, ale Requiem stanovil laťku tak vysoko, že bude nemožné ji překonat. Po stránce kamery, výkonů, režie i příběhu se filmu nedá nic vytknout, ale Requiem má u mě stále o něco lepší pozici. Ale třeba se to časem změní. A Natalie? Tomuhl filmu bude do konce života vděčná, protože zde hrála úplně jinak, než v ostatních filmech.
Red (2010)
Film má sice vyrovnané tempo, ALE mohlo by to být rychlejší. S důchodcema je sranda, ale už ani Bruce nehláškuje tolik, jako dřív.
Tajemná záře nad Pacifikem (1980)
Zajímavý námět a ještě zajímavější závěr.
Díra (1960)
Tenhle film jsem viděl vlastně úplnou náhodou- ale naprosto mě dostal. Žádná hudba, žádné zbytečné řeči, jen práce na útěku a závěrečné rozuzlení. Naprosto úchvatné.
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Myslel jsem, že Prostřeno! je nejhorší pořad o vaření, ale ukázalo se, že dno je mnohem hlouběji. A "hlas lidu"? Paní "nechci předkrm, mám svoji baketu z benzínky" mě opět překvapila.
Čas zabíjet (1996)
Bohužel jsem nejdříve četl knihu a potom viděl film... Kniha byla o dost lepší.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Tak nevím, rozhodně je to lepší jak nový Souboj titánů. Film je veskrze průměrný- snad jen výkon Jakea Gyllenhaala ční nad ostatní. Gemma moc nenadchla a to, že Ben Kingsley bude hlavním záporákem je jasné na první pohled. Scénář průměrně klišoidní, ale akce docela ujde. Zkrátka, od filmu moc nečekejte a nebudete zklamaní.
Počátek (2010)
A já se tak těšil... DiCaprio hraje prakticky stejnou postavu jako v Prokletém ostrově- jenže tady ji hraje o třídu hůř. Líbili se mi jen postavy Toma Hardyho a Josepha Gordon-Levitta. Stopáž je naprosto přepálená, od začátku filmu jsem se díval na hodinky, kdy že už to skončí. A otevřený konec se mi taky moc nelíbil. Film sice stál nějakých 200 mil. dolarů, ale nevím, za co je všechny utratili- snad za platy hercům? Za plusy považuji to, že: i když se film v poslední části odehrával prakticky ve 4 (resp. 5) rovinách, pořád jsem se orientoval, kde to je. A taky by mě zajímalo, jak točili scény v chodbě s měnící se a mizící gravitací. Ve filmu jsou dva až tři okamžiky, kdy jsem se zasmál, ale to rozhodně nemůže zmenšit zklamání, jaké se po shlédnutí dostavilo.
Agora (2009)
Dojem z filmu? Pohani jsou ti dobří, křesťani ti špatní a Rachel Weisz je fakt kost.