Poslední recenze (27)
Fargo - Season 5 (2023) (série)
Po absolutně zpackaný 4. sérii jsem tomu Fakru moc nadějí na resuscitaci nedával. Ujuchané recenze mě to ale přiměly zkusit. Prvních pár dílů jsem byl připraven odpálit tam všech pět hvězd. Pak ale bohužel začaly ty hvězdy rudnout. Ono by asi ani úplně nevadilo, že v tom filmu hrajou v podstatě jen ženský a úplně všichni chlapi jsou buď zrůdy nebo zženštilí slintající imbecilové. I když to teda nepůsobí úplně přirozeně a celkem se tlačí na pilu. Průser byl když to v půlce ztratilo tempo i dech a místo lobotomizování vidláků v prérii se zde odehrávaly jen komunistickofeministické filosofické disputace o ukrutném údělu žen kterým bez výjimky ubližováno, fuj toxické maskulinitě a nespravedlivé situaci dlužníků po kterých fuj fuj oškliví kapitalisti chtějí aby půjčené peníze spláceli. Těžko tedy takový různorodý splácanec hodnotit. Asi jako když smícháte kaviár s lejnem. Nebýt svižnějšího konce tak by to šlo za 2. Nakonec ale tři rudé hvězdy. Škoda neuměle naroubované woke agitky, bývalo to mohlo být plnotučných 5
12 hrdinů (2018)
Tak todle pěkně uzrálo.
Pantheon (2022) (seriál)
Naprostá pecka. Hard scifi co dává smysl. No bulshit in it. 5/5