Poslední recenze (8)
Zaklínač (2019) (seriál)
S knižní předlohou jsem se setkal poprvé před 25ti lety.Velice krásně napsáno.Seriál jsem viděl i ten starší.Moc mě nezaujal.Tento novější je pecka.Dal bych 5 hvězd nebýt úplně zbytečně zakomponovaných vulgarismů které v knižní předloze snad ani nejsou,nebo jsem si jich nevšiml.Je to škoda,že je trend všude cpát kurvy,zmrdy a piče a popřípadě scény jak z Pornohubu.Zaplať pán Bůh,že do tohoto seriálu necpou buzeranty a lesby všech barev,což se nedá říct o jiných seriálech v kterých se to hemží touto úchylnou lůzou.Jo a tím,že všude nacpou tvůrci negry a hnědáky si moc nepomůžou.
Aladin (2019)
Tak na toto dílo jsem se koukal s děckama asi do poloviny. Pak mi děcka(7,10 a 13 let) navrhli ať tam pustím Novu, že tam běží scooby doo kterej je prej lepší.Souhlasil jsem.Postava Aladina mi přišla jak vyteplenej muslimák hledající čokovoko na úchylným prague prajd.Film je přehlídka dženderově vyváženejch kozomrdů.Něco akorát tak pro děcka idiotů z pirátské partaje a okupantů z kliniky.
Orphan (2009)
Nepobral jsem zdejší hodnocení.Zkoukl jsem to se ženou a ta říkala,že nejlekavější okamžik byl asi když nám kočka skočila na prkýnko s uzeninama.Od počátku vše co jsem řekl přišlo.Víc překvapení a nečekaných zvratů bylo snad i v žralokonádu.