Recenze (121)
Hotel pro psy (2009)
No nevím, tak dlouho zírat na močící a kadící psy je na mě trošku moc. Rodinný film fakt jak stvořený - i když u nás je posedlost čoklíky na vrcholu u všech rodin, tak chápu že to asi uspokojí mnoho maminek s dětičkama. Jen by tam mohli pořádně ukazovat jak je správné po svých psíkách uklízet, aby v tom nemuseli ostatní šlapat.
Marley a já (2008)
Vtipný a veselý film který ukazuje jak je pes primitivní a problémové stvoření.
Pyramidy: Tajná zákoutí odhalena (2002)
Na tomhle dokumentu mě neskutečně vytáčelo stále natahování a protahování, bylo to neskutečně otravné. Samé přesouvání "v nejlepším se vrátíme zpět k našemu trotlovi který nakonec nic nezjistí".
Nájemní vrazi (1995)
Naprosto skvělá akční podívaná (naštěstí zase ne tak moc akční), skvěle promyšlená a s úžasným závěrem - prostě jak to má být.
Rocky IV (1985)
Podle mě snad nejlepší Rocky! Ivan Drago je opravdový nadčlověk a Rocky ho stejně přemůže. I must break you!
Futurama: Milion a jedno chapadlo (2008) (video kompilace)
Lepší než první film, ale stále je co dohánět. Proboha lidi, uděláte tak skvělý seriál a zmrvíte něco co by mělo být ještě lepší? Kdyby se to sestříhalo a mělo 20 minut, tak by to byl skvělý díl. Takhle je to zbytečně natažené.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Měl jsem veliká očekávání po skvělém seriálu, ale byl jsem velice zklamaný. Mnoho dobrých vtipů bylo vystřídáno nudou a nepovedenými pokusy o nějakou akci. Snad další film bude lepší.
Machete (2010)
Skvěle obsazený film od skvělého režiséra, ale tím to končí. Možná je každý odvařený právě z těhle dvou věcí, ale film jako takový je pro mě šlápota vedle. Masakr spojený s tragickou Amerikánovostí. Machete všechny zabije, kulka ho trefí do hlavy ale nezabije, protože se odrazí od kulky která už v hlavě je... No to je vážně něco. Dále když krásná Jessica Alba vyleze na kapotu auta, pronese několik srdcervoucích slov a dav lidí, kteří se s ní předtím nechtěli vybavovat pozvedne ruce, začne křičet a hromadně nasedají do aut a připojí se k ní. Stejně tak jako Michelle Rodriguez střelená přímo do oka zázrakem přežije ( pravděpodobně se kukla zastavila o kovovou přepážku před mozkem) a na konci taky velice americky postojí před plameny se zbraní nad hlavou jako ostatní... Nevím co vy, ale u mě dvě hvězdičky jen za obsazení.
Dexter (2006) (seriál)
Občas mě první díly nějak nevzaly, ale jak se to rozjelo, tak jsem u toho seděl do ranních hodin a sledoval co bude dál. Skvěle povedený a návykový seriál, vážně jsem ani nečekal, že se v současné době může natočit něco tak skvělého. Ještě že jsem to měl nahrané, protože si nedovedu představit jak bych čekal celý týden na další díl. Jedna z věcí, kterou musí každý vidět. Takže jen tak dál!
Simpsonovi: Příliš drsný pro TV (1998) (video kompilace)
Hvězdičku dolu protože je to zbytečně komerční tah (kdyby alespoň v tom bylo něco nového jako bonus) a taky proto že mohli vybrat vážně o dost lepší díly... Ale jsou to Simpsonovi...