Recenze (817)
Hranice smrti (2007)
J.Lo jako žena činu. Co z toho vznikne? …nic…. (Dávám 2 hvězdy za dobrou kameru)
Vikingové (1999)
Krásná výprava, dobré herecké výkony, průměrný scénář a celkem dobrá atmosféra. Dávám 4 hvězdy za takovou drsnější pohádku (za pohádku, která nenudí!!) …
Nájemní vrazi (1995)
Jeden z mála filmů od „Slye“, ve kterém sou opravdu dobré herecké výkony!
Fakulta (1998)
Takže tomuto říkám, nadčasový („teen“) horor nejenom hereckým obsazením. Atmosféra, skvělé herecké výkony a „satirická“ záhada. Co více si může člověk přát, tento film sem si pustil 12 let po natočení a stále má své kvality!
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Zábavný rodinný film! Netuším, za co by sem ten to film v daném žánru měl kritizovat. Nečekal, sem od toho Mlčení jehňátek takže sem spokojený. Herci, příběh je pěkný a zábavný, takže hodnotím 5 hvězdami (možná hodně nadhodnocuji) ale svůj úkol zabavit nudnou chvilku to splnilo.
Spy Kids 2: Ostrov ztracených snů (2002)
Tento díl splnil vše, co sem od něj očekával, takže dávám 5 hvězd v rámci rodinných filmů. Skvělý Steve Buscemi!!!
Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
Bavilo, ale o něco horší než předešlé díle.
Ils (2006)
Velmi dobrý horor! I přes některé nedostatky je obsah a vizuální stránka na vysoké úrovni!
Bunkr smrti (2008)
Docela zajímavý nápad, bohužel omezený rozpočtem a scénářem ale určitý potenciál film má. (hodnocení 3 v rámci žánru)
Milujte svého zabijáka (2002)
Žánrově překombinovaný film, jako celek působí nudně (některé scény zcela zbytečné) a má až moc hluchým míst. Občasný humor (ale dobrý humor) nedokáže zakrýt nedotaženost filmu. Čekal sem od toho více, dávám 3 hvězdy (s velkou nechutí)…