Recenze (817)
Purpurové řeky 2: Andělé apokalypsy (2004)
Peníze vidím, ale nevidím tu mysteriózní atmosféru z prvního dílu. Jediné co mě uchvátilo, je honička se zakuklencem!
Purpurové řeky (2000)
Jedno z nejlepších co muže současná Franci nabídnout. Ale není to dokonalé, jen zajímavě mysteriózní.
Rytíři nebes (2006)
Franco to drží nad vodou jako záchranná vesta, a love story tomu přidalo rukávky. Jinak by se tenhle počin potopil!
Resident Evil: Zánik (2007)
Druhý díl vykopal hrob, a třetí do něj nevlezl. A děkuju za to. Stejně dobré jako první díl! Až na ten slabí béčkový konec, který ublížil zbytečně celému filmu.
Resident Evil (2002)
Tohle je perfektní. Skvělá atmosféra a výborné zpracování, fanouška her nepřesvědčí a kde jakého laika uchvátí! Správně zvolený scénář a krásná představitelka z tohoto snímku dělají to lepší z herních adaptací!
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Zbytečně ublížilo trilogii!
Vetřelec vs. Predátor (2004)
Divné ale ne špatné…prostě jiné!
Česká spojka (2002)
Komik notuje klasikovi z Británie. Velmi pěkný akční film kterému pomohlo obsazení a povedená hudba.
Mlčení jehňátek (1991)
Fosterová a Hopkins udělaly z obyčejného filmu o něco lepší obyčejný film.
Kód 46 (2003)
Sci-fi které je pro mne velkým překvapením a hudbou která je hodně nadprůměrná.