Recenze (38)
101 dalmatinů (1997) (seriál)
Taky jsem ho kdysi sledoval a tento seriál patřil k mým nejoblíbenějším!
Disturbia (2007)
Zpočátku se mi to zdálo jako klasická teenagerovská komedie o klukovi, který dostal domácí vězení a bez Xboxu, iTunes a televize překonával nesnesitelnou nudu šmírováním sousedů. Podaří se mu seznámit se s krásnou sousedkou, kterou do svých aktivit dokonale zasvětí... odhalí vraha a komedie se změní v nervydrásající thriller, který chci rozhodně vidět znovu!
Velký (1988)
Příjemná rodinná komedie s Tomem Hanksem. Třináctiletý kluk, který se ze dne na den stasne dospělým - takový námět má vždy dostatek potenciálu, a i když nebyl využit naplno a chvílemi to bylo slabší, vždycky se na tento film rád podívám.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Velice nudný počin, navíc prakticky bez děje. Jeden z nejhorších filmů, co jsem kdy viděl.
Wild Wild West (1999)
Western a sci-fi? Jde to vůbec dohromady? Ano, jde! Vznikla slátanina se skvělými hláškami, výbornými herci, grandiózním tempem a chytlavým soundtrackem... Experiment se vydařil :-)
Síly temna (2006)
Svižné tempo, docela chytlavý děj, nadupaný soundtrack, ale občas nuda...
Městečko South Park (1997) (seriál)
Některé díly jsou sice slabší, ale celkově jde o jeden z nejlepších seriálů, co znám, South Park je kult, je to fenomén, který pod jednoduchou animací skrývá satiru v pravém slova smyslu a často je velmi poučný. Díky tomu, že je určen spíše pro dospělé diváky, si může narozdíl od Simpsonových dovolit zobrazovat opravdu tabuizovaná témata a nechybí ani velice svérázný humor. V prvních dílech šlo spíše o snůžku vulgárních dialogů, avšak velice vtipnou a chytlavou, novější díly jsou poučenější, občas i vážnější, ale pořád je to ten starý dobrý South Park s desítkami skvělých postav odehrávající se ve městečku, které má duši. Škoda, že už ho žádná česká TV nevysílá...
Okresní přebor (2010) (seriál)
Další z mnoha seriálů TV Nova, který nemá čím oslovit. Viděl jsem dva díly a vůbec mě to nezaujalo - děj je většinou o ničem, hlavní postavy nesympatické a je mi fuk, co bude v dalším díle.
Trhala fialky dynamitem (1992)
Odpad to není, občas jsem se během sledování i pousmál. Scénář založený na tom, že rodina Karafiátů se rozhodne založit cestovku pro cizince a vozit je k nám, by mohl fungovat, kdyby byl tento nápad aspoň trochu využitý. Místo toho se děj omezuje na nějaké konzumování párků v trávě a podobné šílenosti. Postavy procestovali Paříž, Německo, Prahu, jižní Moravu, a přitom my z toho nevidíme prakticky nic a většinou nás čekají scény "kdesi na poli". Výprava je prostě katastrofální, stejně jako naivita, že ve Francii umí každý česky. Celé to zachraňuje pár dobrých scén a herecké výkony, i když mě udivuje, kolik dobrých herců se nechalo přemluvit k takové hlouposti. Svým způsobem mi to připomíná Slunce, seno, ale je teprve teď mi dochází, že Troška tomu dával nějaký punc lidovosti a dalo se na to dívat. Tento film je ale průšvih, a přitom se z toho nápadu dalo tolik vytáhnout... škoda.
Mimzy (2007)
Povedené rodinné sci-fi, u kterého dětští herci působí přirozeně (i když Noah mě svým chováním první půlhodinku trochu štval :)), kde dospělí jen nevěřícně kroutí hlavou a vládní odborníci "na to nemají tabulky". Příběh hraček vyslaných z budoucnosti, aby získaly DNA slzy nezkaženého dítětě, mě prostě zaujal, celé to působí uhlazeně a příjemně. A má to skvělou hudbu!