Recenze (38)
Klub tajných agentů (1996)
No když jsem byl malej, tak se mě to strašně líbilo. Možná jsem měl hodně špatnej vkus, to nevím :-)
Hudbu složil, slova napsal (2007)
Mně se to líbilo. Je to příběh o zhasínající popové hvězdě, která má za krátký čas složit nový song pro společné vystoupení se slavnou "indickou" zpěvačkou. Neví si rady, a kde se vzala, tu se vzala, nová "paní na zalévání kytek", která má neobyčejný talent na texty, společně vytvoří skvělý hit a dál... už to znáte :-) Díky hudebním částem má film dynamiku, nenudí, dialogy jsou vtipné, často jsem se smál a celkově se dobře bavil. Hugh Grant roli zvládá a Drew Barrymore to tady moc sluší.
Hulk (2003)
Na Hulka jsem se dost těšil, čekal jsem něco ve stylu X-Menů, Spider-Manů, apod., ale byl jsem zklamán. První, co mě odradilo, byl strašně rozvleklý a nezáživný děj. Akce je brilantně natočená, vizuální zpracování hodnotím na výbornou, ale špatný scénář tento film shazuje do šedého průměru. Kdyby byl film tak o hodinu kratší, dalo by se uvažovat i o čtyřech hvědičkách, protože zvlášť ve druhé polovině jsem se opravdu bavil...
Stroj času (2002)
Moc pěkně natočený film staví hlavně na atmosféře a příběhu. Mladý vynálezce snažící se změnit tok událostí tak, aby zachránil svou milou... na tohle hodně lidí slyší. K tomu si připočtěte hudbu Klause Badelta a opravdu svižné tempo, a máte tu opravdu povedený snímek. Jednu hvězdičku strhávám za to, že úvod na konci 19. století se mi líbil víc než daleká budoucnost a za přílišné zestručnění některých dějových linií...
Osudový dotek (2004)
I když je zde prvek cestování časem, rozhodně to nemá nic společného s Návratem do budoucnosti, který se dá označit i jako rodinný film. Tohle je thriller se vším všudy, s hodně temnou atmosférou, brutálními scénami a celkově dost odvážným dějem. Přes docela dlouhý rozjezd si různých "verzí" reality budete užívat a zároveň vás budou děsit. Ewan, ač se snaží sebevíc, všechno postupem času zhoršuje, jak se dá. Trochu netradiční konec film neřadí k typickým blockbusterům, přesto jej doporučuji každému, kdo má rád něco temnějšího a hrátky s časem.
Poslední plavky (2008)
Když dávali Poslední plavky v TV, těšil jsem se. Očekával jsem příjemnou letní komedií s Petrem Čtvrtníčkem a Rudolfem Hrušínským. Ale to, co jsem viděl, mě zděsilo. Až na povedený začátek se jedná o naprosto nesledovatelnou záležitost, kde trapnost střídá trapnost, kýč střídá kýč a nepovedený vtip střídá ještě horší vtip. Nejhorší český film za poslední léta!
Láska nebeská (2003)
Dlouho jsem s tímto filmem otálel, ale nakonec mi to přece jenom nedalo. Předně musím říct, že něco tak přeslazeného a optimistického jsem už dlouho neviděl, ale to prostě už nějak patří k Vánocům, před kterými se Láska nebeská odehrává. Je zde skvělé herecké obsazení, opravdu výborný soundtrack a leckteré scény vás opravdu dojmou. Určitě jedna z nejlepších romantických komedií, které jsem kdy viděl.
Avatar (2009)
Když se řekne Avatar, většina lidí si představí ten nový Cameronův film, ve 3D, s úžasnými efekty a modrými panáky. Já v tom vidím mnohem, mnohem víc...