Recenze (213)
Hrdinové (2006) (seriál)
Přiznávám rovnou, že moje hodnocení není nejobjektivnější, ale Heroes jsou prostě mojí hlubokou srdeční záležitostí. Co je pro zanícené lostaře Lost, tím jsou pro mě Heroes. I když objektivně vzato je pětihvězdičková jen první série, druhá už je slabší, třetí je příšerná kravina a čtvrtá se vrací někam mezi první a druhou. Je jen fér varovat všechny diváky, že tvůrci to třetí sérií neuvěřitelně pohřbili a je smutným faktem, že se jim to podařilo tak dokonale, že povedená čtvrtá už zrušení seriálu neodvrátila.
Zkus mě rozesmát (2011)
U filmů s Adamem Sandlerem člověk vždycky čeká, kdy to začne být oplzlé nebo trapné. Naštěstí jsem se dočkala asi jen dvakrát. Zbytek byl mile civilní, dokonce i vtipný. Děj byl sice až zbytečně křečovitý a praštěný a ústřední dvojice nijak zvlášť nejiskřila, ale až na pár momentů tahle romantika určitě neurazí. Záměrně přehrávající Bailee Madison byla přímo dokonalá a "normální" Adam Sandler je menším(a velmi příjemným) zázrakem.
Invictus: Neporažený (2009)
Dobré téma, dobří herci, ale provedení je neosobní, nic vás nestrhuje, některé části jsou až překvapivě patetické a především je to úmorně dlouhý film, který naivně hlásá, že ke sjednocení země stačí rugby.
Čtyři pírka: Zkouška cti (2002)
I přes vleklý konec je to zajímavý film, na němž asi to nejlepší představují herecké výkony a božský Djimon Hounsou.
Krása divokých koní (2000)
Všechna čest Mattu Damonovi, ale bože, ten film byl příšerná nuda!
Spirit (2008)
Až příliš rozevlátý styl vyprávění se příliš nehodí k výrazné grafické stylizaci. Filmu by naopak prospěla pevnější ruka a větší zaměření na příběh a postavy. Neznám komiks, takže si nejsem jistá, zda groteskně pojaté souboje a Octopus byly výtvorem předlohy nebo režiséra. Samuel L. Jackson každopádně vypadal, že se docela baví.
Zakletý v čase (2009)
To je tak, když máte zajímavý potenciál pro film a záměrně se rozhodnete ho nevyužít, ale udělat z něj jen vedlejší detail a jít cestou "dramatu o lidech". Akorát, že na drama o lidech je to příliš povrchní a blboučké. Takže nakonec je z toho jedna velká, hodinu a půl dlouhá, ucouraná nuda o ničem.
TRON: Legacy 3D (2010)
Je to chladné a neosobní a přestože to ukazuje velký potenciál být "cool", tak tomu schází potřebné nadšení. Příběh je sice jednoduchý, ale nedotažený a nedovysvětlený. Na druhou stranu to není vyloženě blbé, je to celkem originální a vizuálně příjemné. A prim tu hraje překvapivě Jeff Bridges(ten skutečný).
Zlaté dítě (1986)
Děj je sice praštěný od začátku do konce, ale mě to prostě přišlo vtipné a řekla bych, že Eddie tady výjimečně exceluje, ne šaškuje.
Na vlásku (2010)
Nádherná pohádka. Vtipná, vkusná a milá, jak pro děti, tak pro dospělé diváky. A musím říct, excelentní grafika. Jak textury, tak pohyby, tak výrazy tváří jsou tu snad nejlepší, jaké jsem zatím v animovaných filmech viděla. Osobně bych si asi odpustila ty zpívané vsuvky, ty nejsou mým oblíbeným jídlem ani v hraných filmech. Ale ty stejně nemají sílu mi ten film nějak zkazit.