Recenze (73)
Mars útočí! (1996)
To je už tak dávno, co jsem tohle naposledy viděla. Ale rozesmívají mě už jen ty obrázky :-)
Manželské etudy po dvaceti letech (2006) (seriál)
Tak tohle se Helči Třeštíkové opravdu povedlo. To je geniální nápad na dokument a pozorovat vývoj několika manželství je prostě fantastické. Samozřejmě 5*
Let číslo 93 (2006)
Bůhví, jak to doopravdy bylo...
Kung Fu Panda (2008)
Z nudy a pro pobavení se na to klidně podívám znovu, ale do kina bych na to nikdy nešla.
Krotitelé dluhů (2009) (pořad)
Moc zajímavý pořad. Až neuvěřitelný, do jakých velkých částek, jak rychle a jakým způsbem se může člověk zadlužit... Aspoň, že stále existují lidé, co se snaží dostat druhé z nepříznivé situace.
Kluci v akci (2005) (pořad)
Sympatičtí kuchaři a šikovné recepty.
Jsi můj život (2006) (seriál)
No nic moc, ale všecky tyhle argentinské telenovely jsou přehrané...
Jak se staví sen (2007) (pořad)
Vždycky umí hezky upravit a vybavit interiér...šikovní designéři.
Jak se to dělá (1999) (seriál)
Dost dobrý a zajímavý :-) Člověk se dozví jak se vyrábí spousta věcí a jakým procesem ta věc projde, než se dostane do naší domácnosti k běžnému používání...
Hotel Modrá hvězda (1941)
Na to, že černobílé české filmy moc nemusím, se mi tato komedia zdá jako velmi povedená.