Recenze (73)
Comeback (2008) (seriál)
Zatím nejvíc se mi snad líbil díl: Lexa a porno. To mě fakt dostalo :-)
Pat a Mat - Akvárium (2003) (epizoda)
Dobří týpci, všecko vyřeší :-D Prostě Ajeťáci - A je to :-)))
Digimon (2000)
Co má být zase tohle? Hrůznější a děsivější pokračování Pokémonů?
Anatomie lži (2009) (seriál)
Je zajímavý, kolik toho na sebe člověk prozradí pomocí mimiky. Můžete vykládat co chcete, ale tělu a reflexům neporučíte :-) Moc povedenej seriál.
Sanitka (1984) (seriál)
Tvůj čas je pouhopouhé prozatím, tvůj čas může říct já už neplatím.... úvodní melodie seriálu :-) I když mě tento další doktorský seriál nezaujal natolik, abych vysledovala všecky díly do jednoho, nikdy jsem nebyla proti jeho shlédnutí.
Dobrá Voda (1982) (seriál)
Český seriál o koních... nebylo to tak špatný.
Columbo (1971) (seriál)
Detektiv, který svojí dotěrností donutí k přiznání všechny vrahy ...
Doktor z hor (1992) (seriál)
Boha jeho, jak já ty německý lékařský seriály nesnáším... i když stále o kapičku lepší než Dr.Quinnová... :-))
Stefanie - nový začátek (1995) (seriál)
Ještě horší verze Stefanie I.
Stefanie (1995) (seriál)
Tenhle německý seriál z lekářského prostředí moc nemusím. Navíc zdravotní sestra Stefanie se podle mě plete pacientům do všeho, místo toho, aby se zajímala hlavně o jejich zdravotní stav. Nicméně, když je nuda a noue a v tv nic jiného není, občas skouknu...