Oblíbené seriály (10)
Ztracený svět (1999)
Na tenhle seriál jsem s chutí rád koukal. Škoda, že natočili pouze tři série, ale to je jedno, protože dinosauři a Amazonská džungle jsou pro mě na prvním místě. Pár dílů velice temnějšího zpracování, domorodé kmeny a Amazonky. Každý kdo má rád dobrodružství a deštné pralesy nesmí tento skvělý seriál vynechat.
Blue Gender (1999)
Tohle je jeden z mála seriálu, který jsem kdy sledoval. Poprvé jsem ho viděl 4 roky zpátky a hned mě zaujal, od té doby jsem se od něj nemohl odtrhnout. Příběh, který ve mě zanechal vzpomínky.
Putování s dinosaury (1999)
Krajní meze (1995)
Akta X (1993)
Smallville (2001)
Na lodi (2011)
Závěr třetí řady považuju za naprostou imbecilitu bez špetky nápadu. Třetí řada je zbytečně moc prodlužována a přesto se nic dalšího nedozvíme. Ta je taky poslední a otevřený konec třetí řady vás přivede k pláči. Spoiler: Gamboa vs Ullyses.
Dobyvatelé ztracené pravdy (2007)
Josh gates pátrá po dinosaurech v Africe, sněžném muži a dalších paranomálních jevech. Přesně takhle si představuji expedici za neznámými zvířaty a v některých dílech se dočkáme opravdu zajímavých střetnutí. Pokud se zajímáte o Kryptozoologii, doporučuji.