Recenze (59)
Vražedná stěna (2008)
Beckoning silence je zajimavejsi. Od praveho horolezeckeho filmu tu dost zasadne rusi ta nesympaticka pani s fotakem.
Rychle a zběsile 7 (2015)
To je priserna kravina. Akce velmi dobra, ale moc dlouha
Chappie (2015)
Velmi, velmi rozporuplne. Skvela technologie, jenze hlavni hrdinove jsou strasne nesympaticti a na zabiti. Jedinou sympatickou postavu hraje Patel, ale ten se taky chova jako hovado. Ani nema vlastni kancl, i kdyz jeho zasluhou firma vydelava miliardy.
Kung Fury (2015)
Jdu hrat Blood Dragon.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Wrong on so many levels... Jenom Ian Ziering se dobre bavi.
Ve stínu (2012)
Skvělá forma válcuje slabší obsah.
Ladíme! (2012)
Jedna za Breakfast Club, druha za Christophera Mintz-Plasseho a treti za jedno hudebni cislo, ktere mi neprislo jako otravny moderni pop. Jinak kandidat na guilty pleasure, ale ne moje.
Jack a obři (2013)
Hezka pohadka a naprosto bozi Ewan McGregor s ucesem a la kopacka.
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Takovy dalsi ghost rider. Spousta MTV strileni a bitek, ale fakt me to nebavilo.
Mládeži nepřístupno (2013)
Cokoliv co vyrobi zhuleni Rogen a Franco je o 680% lepsi nez tohle. Ale bizarni to teda je, to ne ze ne.