Oblíbené filmy (10)
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Harry Potter a Ohnivý pohár (2005)
Hledá se Nemo (2003)
Batman (1989)
Temný rytíř (2008)
Láska nebeská (2003)
Avengers (2012)
Musim říct že jsem ohromena a film patří určitě mezi moje oblíbené akční komiksové filmy....bylo tam všechno a ještě něco navíc.... už se těšim na příště.
Slova (2012)
Moc se mi líbilo že se ve filmu spojuje několik příběhů a vy se neztrácíte v ději.Je to film který mě bavil, nemusel jsem na hodinkách otráveně odpočítávat minuty dokonce. Během filmu se u Vás vystřídá spousta emocí. a Herecké Obsazení je naprosto perfektní.