Oblíbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Simpsonovi (1989)
Black Books (2000)
Naprostá perla mezi seriály, to bez diskuze. Lepší je snad jen Monty Python a Černá zmije. Každý díl jsem viděl snad desetkrát a nepřestává mě to bavit. A kromě toho, že je to dokonalá zábava se v něm ukrývá spousta trefných políčků moderní společnosti, který se mi zatraceně líbí - Saga Books, mobily.. 100%
Česká soda (1993)
Chcete, aby bylo Vaše dítě čisté a bílé? 100%
Městečko Twin Peaks (1990)
Father Ted (1995)
Star Trek: Nová generace (1987)
Nejlepší Star Trek. A to hlavně kvůli Picardovi a taky kvůli osmdesátkám, ve kterých byl natočen. Nejzábavnější nejsou ani tak setkání s novými civilizacemi ani boje(I když při nich se člověk taky zasměje!), ale vztahy mezi postavami. I když jsem ze začátku některé charaktery nemihl vystát, tak po takovém stém díle mi přirostly k srdci všichni. Nicméně seriál stojí na Picardovi a Datovi. První dvě série slabší a ke konci přibývalo slabých epizod, ale každopádně těch, dejme tomu, 150ti hodin strávených s Picardem a spol. na Enterprise určitě nelituji.