Recenze (186)
Jamamba (1985) (TV film)
Vy se smějete, ale kdyby Ču-bej neměl kouzelné svitky, mohlo to s ním dopadnout pěkně blbě!
Hardcore Henry (2015)
Teda palba jako prase, akční ve smyslu nejakčnější akce ze všech akčních akcí. Příběh celkem na téma Total Recall, vymyká se ale způsob ztvárnění. Snad proto, že neustálé bitky a honičky mě nebavily ani na počítači, mě to časem až nudilo, ale je fakt, že je to při své délce obdivuhodně atraktivní jízda. Kdo fandí žánru střílečka v počítačových hrách, přidejte si hvězdičku i víc. A navíc je tam několik fakt podařených vtípků. Rozhodně se podívejte.
Nebe v Osvětimi (2016)
Mimořádně silná, emocionální záležitost. Navíc poučná, ale to je zde v příběhu nesmírného lidství opravdu až na druhé koleji. Na první totiž stojí transport...
Největší z Pierotů (1990) (seriál)
Koukal jsem na to, když mi bylo čtrnáct. A ze všeho nejvíc si pamatuju nahý scény, Desirée byla fakt kočka. Ale i jinak to bylo zajímavé, akorát teda smutné a drsné, holt těžká doba.
Buly (1992) (pořad)
Prostě hokej. Vichnar je u mě borec, že sám přestal živě komentovat, než aby ho museli vyhodit jak Čapka z fotbalu, zaslouží respekt.
Freonový duch (1990)
Jako dítě mě to strašně nebavilo a vůbec, nemám rád Brodskýho.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Akční palba plná ujetých postav. Přesně tohle jsem si od toho sliboval. Děj je úplně nepodstatný a to je dobře, ještě by se v tom někdo chtěl hrabat.
Kapsáři a falešný uhlíř (1988) (TV film)
Příšerné kašírované kulisy, dobré a mně sympatické thema a Donutil s neuvěřitelně nápadně nalepovací pleší v roli moudrého soudce, který si neustále nemůže uvařit čaj. Bod navíc za samurajský účes na Donutilově hlavě.
Celia (1989)
Něco jako hobyahs by potřebovaly dnešní děti.
Král síly: Příběh Rickyho (1991)
Na tohle je pět hvězdiček málo :D V životě jsem se u mlátičky tak nezasmál, kam se hrabou dnešní triky. A ten scénář! Bomba.