Recenze (555)
Boku no kanodžo wa saibógu (2008)
Dojemná robotická romantika :-) Oddanost Cyborga člověku dosahovala oddanosti Bishopa ve Vetřelcích, taky se pro něj mohla přetrhnout :-) No ale bylo tam hlavně to, no takové to jak on ji cítí a ona jeho furt ne, no ta... láska :-)
Skryté ostří (2004)
Vždy jsem si myslel, že mě tyto samurajské příběhy, které nejsou ani tak o akci jako o samurajských životech samotných a jejich hodnotách, budou nudit. Ovšem opak je pravdou. Je to nádherné, má to krásné vizuální ztvárnění jako staré samurajské filmy, a film doprovází krásná hudba Isao Tomity. A je tam i prča - vojenské cvičení :-)
Ip Man (2008)
Moje chyba, že jsem zvolil verzi s českým dabingem. Zpočátku mě polila hrůza, protože český dabing stylu "Bořek Stavitel" byl hrůzostrašný, ale přežil jsem ho. Film samotný nevypráví příliš složitý příběh, ale zážitek z filmu měl u mě s ubíhajícími minutami stoupající křivku. Hlavní hrdina Ip Man ve mě také chvíli budil pochybnosti, protože byl tak dobrotivý, mírumilovný a spravedlivý až působil jako z jiné planety, nebo jak Svědci Jehovovi (no to je vlastně to samé). Ono je těžké u kung-fu filmů nepopohánět Mistra bojového umění do rvaček, zvláště když je vládcem umění wing chun. Naštěstí všechno dobře dopadlo, ti co měli dostat přes držku tak ti dostali, a chyběla už jen stará babka co by tahala Číňany za rukávy a ptala se "Už se poprali? Co? Už se poprali?" :-)
Jeni, Juno (2005)
Milá komedie, u které jsem se dobře bavil a neusnul jsem! Budoucí tatínek byl správný ucho, tipnul bych mu i 12 :-)
Muž odnikud (2010)
Hlavní hrdina byl neuvěřitelně cool. S ofinou do očí vypadal jak nějaký mstitel z japonského komiksu. A s malou cácorkou tvořili skvělé duo - "Duch zastavárny" a "Popelnice" :-))
Dalkomhan insaeng (2005)
Jeden z nejlepších filmů co jsem za poslední dobu viděl. Tak urputně jsem již dlouho nedržel hlavnímu hrdinovi palce.
Geu hae yeoreum (2006)
Jo tak tohle je další klenot do poličky romantických, dojemných zážitků. Rád budu na lásku těchto dvou vzpomínat!!
Sekai no čúšin de, ai wo sakebu (2004)
Rozhodně je to velmi dojemný film. Ale na druhou stranu je tam jedna věc, která i v těchto citově vypjatých chvílích dokáže dost prudit - "Víš.......(10 s pauza)........musím ti říct..........(8 s pauza).......že mě to nesmírně..........(10 s pauza).........mrzí......apod. Tohle musí prostě trošku odsejpat :-)
Na vlásku (2010)
No po pravdě - písničky mě moc nebraly, zpívané vsuvky byly pro mě spíše otravné, ale vynahrazovalo to vše ostatní. Srandovní postavičky byly opravdu zábavné a v některých momentech jsem se smál na celé kolo. Ale absolutně nejlepší byla hospodská banda!
Pán si neželal nič (1970)
Moc komediální to nebylo, prostředí hotelu působilo spíš depresivně, avšak Jozef Kroner hrál opravdu dobře. Nicméně jeho špehování hotelového hosta bylo chvílemi nudné a záživných momentů bylo jako šafránu.