Poslední recenze (8)
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Toho vola co to natočil bych zavřel.
Hospoda (1996) (seriál)
No díval jsem se nato onehdá je to bída ,nejhorší herci menzel,kanyza toho bych za tu roli zavřel
2 na 1 (2022) (pořad)
Jeden z dlouhé řady opravdu stupidních pořadú tv nova.