Recenze (138)
Sharknado 2 (2014) (TV film)
Bigger!!! Better!!! Faster!!! More!!! Aneb Shark Me Baby One More Time! Líbí se mi, jak si tvůrci uvědomili potenciál jedničky a její přepálenosti a vyhnali to všechno do neskutečných otáček. Při tomhle vám vyteče mozek ušima, abyste si ho mohli hezky nalít do skleničky, vhodit třešničku a vypít zpátky stříbrným brčkem. Pozemský ekvivalent vogonské poezie. Ian Ziering opět mocně vládne, vyžilá Tara Reid vypadá o chlup líp než v jedničce - i bez ruky. Tohle není film z kategorie A, B ba ani C, na tenhle dementní výplach je abeceda krátká. Těším se na trojku s Hugačaga Mitchem Hasselhoffem.
Tyranosaurus: Zhouba Aztéků (2007)
Stejně jako Žralokonádo, je i tohle klenot světového filmu. Azték přikyvující španělskému mnichovi se slovy "Vím, říkal jsi, že přijde armáda." sledujíce přitom sedm chlápků oděných jak na LARP s oparukovaným "Cortesem" Zieringem, na to se nedá zapomenout.
Žralokonádo (2013) (TV film)
Totální masakr. Jsem rád, že se Ziering dostal ze stínu "toho z Beverly Hills" a točí skvosty typu Žralokonáda nebo Tyranosaura, zhouby Aztéků. Tahle demence jde až za hranice pochopitelného a člověk se jen baví.
Špion, který mě miloval (1977)
Nejlepší bondovka s Rogerem Moorem. Jedna parádní scéna střídá druhou - seskok ze skály s padákem zdobeným britskou vlajkou, Jaws ve stínu pyramid, luxusní obojživelný Lotus, zjištění že Stromberg nebyl až takový padouch neb má v batyskafu láhev Dom Perignon, sličná XXX... tenhle díl mohu kdykoliv.
Muž se zlatou zbraní (1974)
Moore podruhé a velmi dobře. Lee je jako vždy skvělý padouch a akce střídá akci. Líbí se mi zejména škola bojových umění a mimořádně realistický souboj s čepelemi :-) A jako vždy mne fascinuje old school kancelář M včetně stojánku s dýmkami. To už se dnes nevidí...
Plán útěku (2013)
Opravdu fajnové. Plovoucí vězení správně depresivní, Caviezel správně slizký. Ale jak by mohl kdokoliv uspět proti tandemu AS/SS? Arniemu vousy opravdu sednou a ve chvíli kdy sejmul z podstavce lahký gulomet, nahodil johnmatrixovský pohled a jal se kosit padouchy, jsem se jen přiblble usmíval.
Demolition Man (1993)
Naprostá pecka plná akce a skvělých hlášek. V současné době mně z něj trochu mrazí...jak nám regulují vše co máme rádi a je to nezdravě dobré...nepřipomíná vám to San Angeles? Nejlepší scéna je samozřejmě Spartanovo první setkání s toaletou 21. století.
Komando (1985)
Nestárnoucí, nezničitelné, famózní. Kdo nezažil v době VHS s mizerným obrazem a jednohlasovým dabingem, stěží pochopí. Tohle můžu kdykoliv.
Ničitel Conan (1984)
Stejně špatné jako Rudá Sonja.
Rudá Sonja (1985)
Stejně špatné jako Conan Ničitel.