Oblíbené seriály (9)
Yellowstone (2018)
Zajímavý vhled do novobobého boje indiánů s kovboji. No a co vám budu povídat, ujížděla jsem na vztahu Beth s tím zlým dlouhým půstem, čili černým chlapem, kovbojem, hmm..
Rich Man, Poor Man (1976)
Rich Man, Poor Man - Book II (1976)
K první, skvělá druhá řada
Doktor Martin (2004)
Martine, miluju Tě, i když vím, že Ty mě milovat nikdy nebudeš
Pachuť smrti (1988)
Naprosto dokonala cista detektivka.
Deník doktorky (2008)
Tento seriál mi přijde výjimečně dobrý a vtipný, ani na chvíli jsem se nenudila, znovu a znovu jsem byla mile překvapena skvělými dialogy. Líbilo se mi, že koukám na normální lidi, jeden obtloustlý, druhý pihatý, třetí s velkým zadkem. Konečně žádná plastika, retuše, kde všichni vypadají stejně dokonale, až je to nudné a chce se mi z toho spát a nějak do toho rejpnout, abych jim to pomačkala.
Chobotnice (1984)
Nostalgie?
Vivat Španělsko! (2008)
Osudy Čechů, kteří úspěšně zakotvili ve Španělsku. Měli štěstí, schopnosti a houževnatost, poprat se s novými zkušenostmi a podmínkami, které jim tato země připravila a využili toho,jak nejlépe to šlo. V zemi tak odlišné od té naší. Povahou lidí, životními i přírodními podmínkami. Líbil se mi pozitivní přístup a naladění všech účinkujících v jednotlivých dílech a světlo v jejich srdcích. A také naděje, kterou předkládali pro ostatní odvážlivce, kteří půjdou"snad" v jejich stopách a poučí se od nich. Vivat Španělsko, Vivat Češi!