Oblíbené filmy (10)
Kolja (1996)
Erin Brockovich (2000)
Pravidla moštárny (1999)
Tmavomodrý svět (2001)
Vášeň a cit (2007)
Pýcha a předsudek co??? Jako jedna z mála si myslím, že nic není vykradnuté, obšlehlé apod. Film jsem viděla už asi tisíckrát a ani jednou jsem si neřekla, že to je něčemu podobné nebo snad, že by to bylo nudné, špatně zahrané. Hodně se mi líbily plesové scény a v neposlední řadě Mr. Lefroy. Podle mě výborný, životopisný film.
Léto s kovbojem (1976)
Pláž (2000)
Pláž jsem viděla asi stotisíckrát a nemůžu si pomoct, ale je to hodně nedoceněný film. Stejně tak je nedoceněný Leo. Jediný co bych mohla vytknout je zdlouhavý konec a Tildu Swinton, kterou hodně nesnáším, ale nemyslím si, že je špatná herečka. Pro mě je ve filmu několik legendárních scén a vždycky to bude moje srdcová záležitost.