Recenze (526)
Lásky čas (2013)
Je to pekné pozeranie, nekomplikovaný dej aj napriek časopriestorovým skokom, dobré herecké výkony. Ja som spokojný dávam 5.
Kukačka (2002)
Film plný nedorozumení :D doslovne
Na život a na smrt (2013)
Je to ďalší kus americkej vojnovej propagandy. Škoda času...
Machři 2 (2013)
Viac som sa na komédii nenasmial už dávno. Výborné detinské správanie, mnoho failov smiešne hlody. Príbeh nestojí za reč, je to stále tá istá sentimentálnosť. A ten z twilightu tam nemal čo robiť...
Vše je ztraceno (2013)
Na toto treba mať náladu, nieje to ako Life of a Pi kde sa nakonci trošku ešte veci pomiešali, je to priamočiare s happyendom, za ten hviezdička ďalšie dve za Redforda.
Jméno (2012)
Keď už izbovica, tak boh masakru bol lepší,.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Veľmi pekné podanie efektov v 3D. Druhá časť reklamy na Nový Zéland sa podarila. Príbehu sa nedá nič vytknúť pretože režisér varí z vody aby 200 stránkovu knihu natiahol na 3 celovečerné megablockbustre. A je vidieť aj ohrané črty režiséra, keď sa gandalf zase sám odpojí od skupiny aby nezmyselne padol do pasce. A aj keď sa znej dostane, no nemohol si ušetriť starosti? Za trpaslíkov, ktorý už nepôsobia milo ako v jendnotke ale sú hladní po krvi a zlate, za krásne scenérie a výborné 3D 4 hviezdy.
Blesk (2011)
Dobre sa na Jasona pozerá, má to tempo, príbeh, pointu a dobrý záver.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Nik to nepozerá, z iného dvôvodu ako je Emma....5 hviezdičiek dám jej, film sux...
Alien vs. Predator: Redemption (2010) (amatérský film)
Už po toľký raz nieje zábavné nič. Predátori by si mali nájsť nový cieľ, uvedomiť ,že hrať sa s alienom nieje dobrý nápad a radšej ho skúsiť vykynožiť v celom vesmíre. Alebo si len jednoducho nájsť už inú zábavku ako masakrovať ľudí pre zábavu.