Recenze (38)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Toto je opravdu zběsilé od začátku do konce. Akce střídá akci. Možná bych vytknul, že nemá Hardy tolik prostoru.
Bojovník (2015)
Proč ne? Takový Rocky 3 v novém kabátu. Emocemi nabité. Ve výsledku ani neva, že člověk zná konec.
Posedlá (2009)
Ten konec byl ujetě americký a ubral na kvalitě.
Frajeři ve Vegas (2013)
Taková lepší parodie na Pařbu ve Vegas.
22 Jump Street (2014)
Když se směju od začátku do konce, nelze volit jinak než pět ;) Mimochodem, 21čku jsem viděl až potom.
Equalizer (2014)
Zbytečně dlouhé. A vlastně od půlky bez špetka nějaké gradace. To nejlepší při první "šarvátce".
Ghoul (2015)
Čekal jsem povídání o kanibalismu a děsech, které se tam odehrávaly. A dočkal jsem se obyčejného hororu s vyvoláváním ducha. Fakt otrava!
10 pravidel jak sbalit holku (2014)
I český film si zaslouží uznání. A zde se to nabízí. Žádné přehnané nereálné scény. Herci dobře odehrané. Příběhu není co vytknout. Vůbec nelituji, že jsem si zašel po dlouhé době do kina na český film. Pokud nejsi náročný divák, doporučuji.
Útok na Bílý dům (2013)
V popisu filmu mělo být pohádka a komedie.
Millerovi na tripu (2013)
První hvězda pro film. Druhá hvězda pro Jennifer.