Recenze (45)
Sherlock Holmes (2009)
Na britskou verzi s B.Cumberbatchem a M.Freemanem to opravdu nemá, sorry...
500 dní se Summer (2009)
Rozkošné :-) a to nemám romantické komedie ráda, ale tahle je fakt originál. A Zooey Deschanel se tímto stává mou oblíbenkyní.
Na dřeň (2012)
Tenhle film se mi vryl pod kůži a nemůžu na něj zapomenout ani 3 měsíce po shlédnutí...Výborné drama, výborná Marion Cotillard.
Smolař (2003)
Mě to moc bavilo. Nic jsem od filmu nečekala, o to víc mě potěšil. William H.Macy je skvělý!
Tramvaj (2012)
Vtipný a parádně přisprostlý. Hudba skvělá. Filmy M.Pavlátové nikdy nezklamou.
Láska nebeská (2003)
Já nevím,mně to prostě tak děsně nebere jako všechny kolem. Jediné, co chválím, jsou skvělí britští herci.
Sociální síť (2010)
Skvělé, skvělé, skvělé. Naprosto ohromující 2 hodiny. I když nejsem fanoušek Facebooku :-)
Yes Man (2008)
Dobrých komedií není nikdy dost! Příjemné překvapení, nic jsem nečekala a o to víc to bylo lepší. A to nemám J.Carreyho moc v oblibě. Zooey Deschanel skvělá, začíná být mojí oblíbeňkyní.
Luther (2010) (seriál)
Idris Alba je naprosto charismatický, ale jinak mi ty příběhy přišly trochu nerealistické a přitažené za vlasy. A několikrát jsem si říkala - kde jsem tohle už viděla? Nejlepší díly jsou ty s kolegou, co mu zastřelí manželku, to bylo docela slušný psycho. A Alici jsem si nakonec taky oblíbila :-) Druhá řada sráží hodnocení na 3 hvězdy, sorry Luthere.
Třetí princ (1982)
Jedna z nejlepších pohádek, tajemno, chemie mezi hl.představiteli, krásné exteriéry, skvělá hudba, dramatické scény, vše, co mám pohádka mít. "Ještě žije, srdce moje" ....