Recenze (45)
Věra 68 (2012)
Film mě dojal. Sommerová prostě umí.
Malá princeznička (2006) (seriál)
je to chytré a vtipné, to mi jako mámě stačí :-)
Pouta (2009)
Asi jsem čekala bůhvíco - mluvilo se o tom v superlativech, s tím mám vždycky problém..Takže trochu zklamání, i když na naší produkci samozřejmě nadstandard. Vlastně jsem šla spát nasr....a díky bohu nebo komu, že je ta doba za námi...
Zack a Miri točí porno (2008)
Opravdu jsem se výborně pobavila a chemie mezi hlavními představiteli byla vážně uvěřitelná. Mě zas tak něco nedostane, ale tohle jo.
Okresní přebor (2010) (seriál)
Fotbal a primadony kolem něj nesnáším, ale tohle se fakt povedlo, je to z reality a navíc vtipně napsané a odehrané. Nejlepší je Vetchý, Noha a Sobota.
Vicky Cristina Barcelona (2008)
Asi za to částečně může i špatný dabing, ale mě se ten film vůbec nelíbil. Přitom všechny 3 hlavní herce mám ráda...no nic, třeba příští zkouknutí napoví.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Nejdřív jsem si říkala, proč 93% proboha??? Ale po 3.díle to graduje a za atmosféru, výpravu a kostýmy si to ode mně 80% zaslouží. Těším se na 2.sérii.
Odpočívej v pokoji (2001) (seriál)
Nic už mě dlouho nedojalo a nedostalo jako tenhle skvělej seriál. Miluju je všechny :-)
Krysa (2000)
Taková blbůstka, kterou drží nad vodou výborná herečka Imelda Staunton.
Win Win (2011)
Naprostej souhlas se Superperem. Fajn film.