Recenze (50)
Nezvratný osud (2000)
imperialistická nuda...
Valkýra (2008)
hezky pěkně... 4 stáry :-)
Kick-Ass (2010)
zpracování filmu velice dobré, leč jsem se neskutečně celou dobu nudil... víc než 3 u mě určitě né
Poslední skaut (1991)
Dle mého skromného názoru nejlepší akční Willis :-) Ale doporučuju se starým dabingem, ten "nový z Novy" film zabíjí. Jednoznačně za 5, to se prostě musí vidět...
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
váhal jsem mezi třema a čtyřma hvězdama, nakonec dám 4 za velmi dobře zvládnutý český dabing :-)
Nevinnost (2011)
Hodně velká pecka... Příběh, kamera, hudba, herci, prostě všechno mě stáhlo sebou do filmu. Seděl jsem připoutany v sedačce a nemohl si ani odskočit na onu místnost :-P A ten konec, něco neskutečného. Nepamatuju si, kdy mi takovým způsobem běhal mráz po zádech. Kdybych mohl dám 6*
Na vlásku (2010)
Po tom co jsem viděl zdejší hodnocení jsem se na film velice velice těšil a hned jsem na něj musel jít do kina... Bohužel ty nejelepší gagy disney provařil už v traileru... Český dabing jako takový mi nevadí, ale ty rádoby počeštěné písničky mě vyloženě rvaly uši. Tak zklamaný jsem dlouho nebyl, možná to bylo i tím že jsem byl dva dny před tímto filmem na Nevinnosti která mě doslova nadchla. Vím že jsou to dva nesrovnatelné formáty, ale i tak... Žádná hitparáda
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Slovo "odpad" je pro tuto tureckou šílenost lichotka...
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Pro mě zatím nejlepší filmový Potter. Na 146 minut mě připoutal k sedačce a ani chvilku jsem se nenudil... Nad moje očekávání -> 85%
Sociální síť (2010)
Famozní herecký výkon Jesseho Eisenberga pro mě zatím Social Network pasuje na film podzimu...95%